خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان فارس از اجرای بیش از ۷ هزار طرح اشتغال مددجویان با اعتباری بیش از ۱۴۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۹۰۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

محمد بذرافشان بعد از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: اولویت اساسی ما در کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش، اشتغال پایدار و باثبات است که تاکنون بیش از 7 هزار طرح در قالب طرح اشتغال با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 400 میلیاردریال در بخش‌های صنعت، خدمات، صنایع‌دستی، کشاورزی، دام‌داری، گردشگری و بوم‌گردی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه امروزه از سوی مددجویان استان فارس طرح‌های مهمی در سطح کشور در حال اجراست، گفت: طرح تولید و تکثیر «بز سانن» با بیش از 200 راس، تولید لامپ‌هایLED، فیلتر کولر نیز از جمله طرح‌های دیگر اشتغال‌زایی که در فارس در حال اجرا است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با اعلام اینکه در وضعیت فعلی کمیته امداد فارس توانسته با ارائه طرح‌های مهم کشوری رتبه نخست را در جذب اعتبارات کسب کند، افزود: امسال بالغ بر 2 هزار و 250 میلیارد ریال اعتبارات در قالب تسهیلات به مددجویان ارائه شده است.

وی بیان کرد: امسال در استان فارس بیش از 7 هزار طرح در قالب طرح‌های اشتغال‌زا اجرا شده که به مناسبت دهه فجر نیز یکی از مهم‌ترین واحد‌های تولیدی پنل خورشیدی در شیراز توسط کمیته امداد راه‌اندازی و به بهره‌برداری می‌رسد.

بذرافشان بهره‌برداری از 500 واحد مسکونی ویژه مددجویان فارس را از جمله برنامه‌های مهم ویژه دهه فجر اعلام کرد و گفت: در حوزه مسکن نیز بیش از 2 هزار و 460 نوع خدمت اعم از ساخت، احداث، تعمیر و تکمیل از محل کمک‌های مردمی به مددجویان ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس با بیان اینکه در بحث صدقات نیز امسال 152 میلیارد ریال صدقه در استان فارس جمع‌آوری شده که رتبه اول کشور در جذب مشارکت به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: ریالی از صدقات بابت دستمزد پرداخت نمی‌شود و تمامی مبلغ‌های جمع‌آوری شده برای حمایت از مددجویان کمیته امداد استان هزینه می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها