خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از بهره‌برداری از 17 طرح عمرانی و صنعتی بااعتبار 590 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۹۲۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

احد فتوحی با اشاره به بهره‌برداری از 17 طرح عمرانی و صنعتی بااعتبار 590 میلیارد ریال، اظهار داشت: از این تعداد 11 طرح عمرانی و 6 طرح صنعتی است که به میمنت این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بابیان اینکه 11 طرح عمرانی که دهه فجر امسال باهدف توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس افتتاح می‌شوند، افزود: این طرح‌ها در بخش‌های توسعه شبکه‌های برق‌رسانی، آب‌رسانی و گازرسانی و همچنین زیرسازی و آسفالت معابر و تصفیه‌خانه فاضلاب بااعتباری افزون بر 77 میلیارد ریال عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی را بهره‌برداری از مدول دوم تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بزرگ شیراز اعلام کرد و گفت: برای اجرای این طرح بیش از 35 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فتوحی از دیگر طرح‌های عمرانی قابل‌افتتاح در این ایام را احداث شبکه برق‌رسانی 20 کیلوولت شهرک صنعتی کازرون، تکمیل و احداث شبکه 20 کیلوولت داخلی شهرک صنعتی زرین‌دشت، اجرای شبکه داخلی 20 کیلوولت شهرک صنعتی فتح‌آباد مرودشت، اعلام کرد.

وی احداث ترانس و برق‌رسانی به چاه آب آشامیدنی شهرک صنعتی استهبان، احداث و تکمیل تصفیه‌خانه شهرک لار، زیرسازی و آسفالت شهرک قیروکارزین تکمیل شبکه آب ناحیه حسن لری و پشت سنگر لار، زیرسازی و آسفالت شهرک خرمبید، حفاری و تجهیز چاه آب پاسارگاد و اجرای شبکه گازرسانی بوانات را از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر نام برد.

این مقام مسؤول با اشاره به 6 طرح صنعتی تولیدی که در ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسند، تصریح کرد: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری 513 میلیارد ریالی بخش خصوصی ایجادشده‌اند و با راه‌اندازی آن‌ها برای 215 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

فتوحی از مهم‌ترین این طرح‌ها را بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مجموعه صنعتی تولید چسب و رزین‌های آلکیدی جنوب کشور با سرمایه‌گذاری افزون بر 215 میلیارد ریالی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز اعلام کرد و ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح که مجهز به جدیدترین خطوط تولید محصولات چسب و رزین صنعتی است برای 37 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی از افتتاح و بهره‌برداری از مرحله نخست بزرگ‌ترین واحد فراوری آبزیان جنوب کشور شامل خط تولید کنسرو که با سرمایه‌گذاری 150 میلیارد ریالی و اشتغال 20 نفری در شهرک صنعتی بزرگ شیراز خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با شاره به بهره‌برداری از نخستین واحد تولیدی در شهرک صنعتی سروستان 2 به میمنت، خاطرنشان کرد: این واحد سلولزی درزمینه‌ی تولید انواع دستمال‌کاغذی است که با سرمایه‌گذاری 4.5 میلیارد ریالی و اشتغال‌زایی 50 نفری افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.

فتوحی از بهره‌برداری طرح سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک صنعتی تنگ حنا نی‌ریز در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و مطرح کرد: طرح فراوری و کنسانتره کرومیت با مشارکت یک میلیون دلاری سرمایه‌گذار چینی و اشتغال‌زایی 35 نفری نیز آماده افتتاح است.

وی طرح‌های تولیدم خازن پلی‌اتیلن و سردخانه و بسته‌بندی میوه با سرمایه‌گذاری بیش از 60 میلیارد ریالی و اشتغال 73 نفری را از دیگر واحدهایی اعلام کرد که در ایام دهه مبارک فجر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز راه‌اندازی و به بهره‌برداری می‌رسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها