خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: انقلاب کردن و انقلابی بودن فقط وظیفه ما نیست؛ بلکه انقلابی ماندن هم وظیفه‌ ماست، انقلاب را باید با استقامت و ایستادگی حفظ کرده و آن‌را به جهان صادر کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۲۹۴۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در جلسه انس با قرآن کریم در امامزاده اسماعیل (ع) با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت آغاز دهه فجر اظهار کرد: قرآن کریم عامل اصلی هدایت ما به سوی تفکر دینی و انقلابی است و عمل ما به تذکرات قرآنی زمینه‌ساز تشکیل حکومت دینی می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین افزود: هرکس مومن باشد خداوند برای او ولی و سرپرست معرفی می‌کند تا در مسیر هدایت قرار بگیرد؛ اما کسی که از پذیرفتن حق سرباز می‌زند اولیاء طاغوت خواهد داشت و در مسیر باطل قرار می‌گیرد، حال ما باید فرا بگیریم که چگونه زیر چتر ولایت خداوند قرار بگیریم.
امام جمعه قزوین ادامه داد: خدای متعال، رسول اکرم (ص) و امامان (ع) را ولی و سرپرست ما قرار داده است، در زمان حکومت پهلوی، امریکا و اسرائیل و انگلیس خود را حاکم و ولی ما می‌دانستند و اولیاء طاغوت بودند و در این فضا خداوند با معرفی امام راحل (ره) به عنوان ولی، مسیر هدایت را به ما معرفی کرد.
وی اذعان کرد: خداوند ولایت فقیه را نماینده عصر غیبت قرار داده است تا به ما بگوید که حتی در دوران غیبت هم ما را بدون سرپرست نگذاشته است، امام صادق (ع) می‌فرمایند زمانی‌که دست شما به ما نمی‌رسد به حاکم دینی که مجتهد واجدالشرایط باشد مراجعه کنید و او را از طرف ما به عنوان حاکم دینی بپذیرید.
آیت‌الله عابدینی بیان کرد: مبارزان انقلابی در دوران خفقان، ظلم و ستم شاهنشاهی با امید به نصرت الهی و وعده‌های الهی که عاقبت حکومت جهان برای مستضعفان است، در برابر شکنجه‌ها و زندان رفتن مقاومت کردند و این پیروزی بزرگ را برای ما به ارمغان آوردند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ابراز کرد: آیات مختلف قرآن ما را به انقلاب و نگهداری از آن دعوت می‌کند، انقلاب کردن و انقلابی بودن فقط وظیفه ما نیست؛ بلکه انقلابی ماندن هم وظیفه‌ ماست، انقلاب را باید با استقامت و ایستادگی حفظ کرده و آن را به جهان صادر کنیم.
امام جمعه قزوین عنوان کرد: این نگاه که چون ما انقلاب کردیم و الحمدالله امنیت در کشورمان برقرار است پس نباید به فکر دیگر کشورهای مسلمان جهان باشیم، با مبانی قرآنی همخوانی ندارد و ما باید یاور و حمایت‌گر آن‌ها باشیم. با همین نگاه امام خمینی (ره) فرمودند ما باید انقلاب اسلامی را به کشورهای مختلف جهان صادر کنیم.
وی در پایان تصریح کرد: در آیات و روایات متعددی خدای متعال آینده جهان را متعلق به صالحان می‌داند که در آن زمان پرچم حق برافراشته می‌شود و آینده‌ای روشن در انتظار مستضعفان جهان خواهد بود.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها