خبرهای داغ:
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیش از 50 هزار ویژه‌برنامه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و مذهبی در استان فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۲۹۵۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

حجت‌الاسلام محمدرضایی اظهار داشت: از تعداد پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی در فارس هزار و 500 برنامه از سوی کمیته تخصص بسیج در پایگاه‌های مقاومت و مساجد و نیز 500 برنامه ویژه خواهران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برپایی 140 میزگرد تخصصی در فرهنگسراها، دانشگاه‌ها و آموزشگا‏ه‌ها و دیگر مراکز آموزشی با موضع دستاورد‌های انقلاب اسلامی، مسابقه فرهنگی ورزشی، جشنواره موسیقی، فیلم و تئاتر ازجمله برنامه‌های در دست اجرای دهه فجر انقلاب اسلامی در فارس است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: جشنواره سرود انقلاب، نخستین مسابقه در فضای مجازی، برپایی ورود نمادین امام راحل در ساعت 8:30 روز 12 بهمن‌ماه در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) با سخنرانی معاون اول قوه قضائیه از دیگر برنامه‌های در دست اجرا است.

رضایی بیان داشت: به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس استان فارس در روز چهاردهم بهمن‌ماه، خاطره گویی در مساجد، حسینیه، تکایا، نقالی و پرده‌خوانی، محافل انس با قرآن کریم و تجلیل از مبارزان انقلاب اسلامی و رزمندگان اسلام برنامه‌های محوری یوم‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها