تیم‌های فوتبال رسانه ورزش و پیشکسوتان قائمشهر با برتری برابر حریفان فینالیست جام فجر شدند.
کد خبر: ۸۹۸۲۹۶۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، تورنمنت چهارجانبه (جام فجر) با حضور چهار تیم رسانه ورزش مازندران، پیشکسوتان قائم شهر، پیشکسوتان ساری و پیشکسوتان نکا در چمن مصنوعی مجموعه ورزشی داراب مرکز استان برگزار شد.

در دیدار اول این مسابقات، پیشکسوتان ساری و قائم شهر در دیداری جذاب و تماشایی به مصاف هم رفتند.

این دیدار در وقت‌های قانونی با تساوی دو دو به پایان رسید و در ضربات پنالتی این قائم شهری‌ ها بودند که موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۱ تیم ساری شکست دهند و در مجموع با نتیجه ۵ بر ۳ به فینال این تورنمنت راه پیدا کند.

گل‌های قائم شهری‌ها توسط فریبرز عابدینی و علی صداقت ببه ثمر رسید و گل‌ های ساروی‌ ها توسط رضا مسعودی و اصغر باقری زده شد.

در دومین دیدار تیم یکدست پیشکسوتان نکا و رسانه ورزش مازندران به مصاف هم رفتند.

در این دیدار  پرگل و تماشایی که از جذابیت خاصی برخوردار بود، تیم رسانه ورزش در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر دو پیشکسوتان نکا را شکست دهد.‌ای نتیجه در حالی رقم خورد که هر دو تیم موقعیت‌های خوبی را در طول بازی به دست آوردند و در دقایق پایانی نکایی حملات شدیدی را روی دروازه رسانه خلق کردند، اما موفق به گرفتن نتبجه در این دیدار نشدند تا رسانه دیگر فینالیست این تورنمنت شود.

گل‌ های رسانه ورزش در این دیدار توسط علی احمدی ۲ گل و فتاح رحیمی به ثمر رسیده شد و گل‌های نکایی‌ ها توسط اصغر قاسمیان و محمد آزاده زده شد.

دیدار رده بندی و فینال این تورنمنت روز دوشنبه ۱۶ بهمن در مجموعه ورزشی داراب برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها