خبرهای داغ:
حجت الاسلام قابل گفت: ما آمده ایم در کنار قبور مطهر شهدایمان تا با آنها تجدید بیعت کنیم و بگوییم ای شهدای والا مقام، پرچمی را که شما بر افراشته اید، هرگز بر زمین نخواهد افتاد.
کد خبر: ۸۹۸۲۹۶۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
امام جمعه موقت قزوین:
پرچم شهدا همیشه برافراشته می‌ماند
حجت الاسلام قابل گفت: ما آمده ایم در کنار قبور مطهر شهدایمان تا با آن‌ها تجدید بیعت کنیم و بگوییم‌ای شهدای والا مقام، پرچمی را که شما بر افراشته اید، هرگز بر زمین نخواهد افتاد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین حجت الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین در مراسم غبار روبی گلزار شهدا که به مناسبت آغاز ایام دهه مبارک فجر انجام شد در جمع مسوولان استانی بیان کرد: امروز پرچم لا اله الا الله به فرمان امام راحل در سراسر دنیا افراشته شده و شهدای سربلند ما پرچمداران این اتفاق عظیم و خجسته هستند.
وی گفت: دشمن، چون می‌بیند دوران زورگویی و حاکمیتش رو به اتمام بوده و افول دوران طاغوتی حاکمیت خود را می‌بیند، به همین دلیل شب و روز تمام تلاش خود را علیه انقلاب و این شعله مقدس بسیج کرده که با دم شیطانی خود این نور الهی را خاموش کند، اما به لطف الهی و به مدد امام زمان هرگز به هدف شیطانی خود دست نمی‌یابد.
امام جمعه موقت قزوین اظهار کرد: ما آمده ایم در کنار قبور مطهر شهدایمان تا با آن‌ها تجدید بیعت کنیم و بگوییم‌ای شهدای والا مقام، پرچمی را که شما بر افراشته اید، هرگز بر زمین نخواهد افتاد.
حجت الاسلام قابل عنوان کرد: ملت ما ۳۹ سال پای این شعار ایستاده و در تمام صحنه‌ها امتحان خود را به خوبی پس داده اند. در مقابله با منافقین، گروهک ها، فتنه بنی صدر، فتنه ۸۸، تهاجم گسترده دشمن در جنگ تحمیلی، ملت ایران با بصیرت و مقاومت و تحت فرمان، ولی امر خود، پرچم انقلاب را در چهلمین سال به ظهور رسیدنش بر قله‌های پیروزی می‌نشانند.
وی افزود: هدف ما در این انقلاب تنها زندگی شخصی نیست بلکه مسوولیتی سنگین بر عهده ما نهاده شده و آن آماده کردن دنیا برای ظهور منجی عدالت گستر عالم است و همه ما باید مراقب امانت‌هایی همچون فرزندانمان، خون شهدا، انقلاب، مکتب نورانی امام راحل باشیم و بدانیم که این امانات را با تساهل و تسامح نمی‌توان نگه داشت.
رییس دفتر بازرسی و نظارت شورای نگهبان استان قزوین با اشاره به جنگ نرم اضافه کرد: امروز شیطان همه ابزارش را به کار بسته تا جوانان ما را به مسلخ شهوت بکشاند و این ما هستیم که نباید چنین اجازه‌ای را به دشمن بدهیم و از همه ارزش هایمان در مقابل هجوم دشمن نگهداری کنیم.
حجت الاسلام قابل در ادامه یادآور شد: امروز در کنار مرقد شهدا، پیمانی را که در تشییع پیکر پاکشان بستیم، تجدید کرده و می‌گوییم که راهتان ادامه دارد که راهتان حقیقت جاودان است و ما با تمام وجود این عهد را امضا می‌کنیم. این محضر شهدا به ما این نکته را یادآوری می‌کند که عاقبت همه ما این خاک است، اما کاری کنیم که در محضر شهدا و پیشگاه حضرت حق سربلند باشیم.
وی تصریح کرد: امروز بنیانگذار انقلاب در جمع ما نیست، اما خلف صالح وی پرچم را در دست گرفته و قله‌ها را به ما نشان می‌دهد و این غلط است که کسی گمان کند که ما دست سازش در دست آمریکا خواهیم گذاشت و هرگز اجازه نخواهیم داد که این انقلاب در مکتب لیبرالی از بین برود.
امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: رهبر با درایت ما اعلام کرد که طاغوت‌های دنیا چه خوششان بیاید و چه بدشان بیاید ما از ملت‌های مظلوم دنیا دفاع می‌کنیم و امروز اگر بخواهیم آن پرچم را نگه داریم باید سربازان خود را آماده کارزار در تمام میدان‌ها کنیم.
حجت الایلام قابل در پایان گفت: این غلط است که ملت ما دغدعه معیشتی داشته باشد بلکه باید همه همت‌ها صرف هدف بزرگ جهانی شده و این روزمرگی‌ها ما را مشغول نکند.
۱۰۱۰/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها