با اکران رایگان فیلم مغز‌های کوچک زنگ زده.
سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با حضور استاندار کردستان و دیگر مسئولان استانی و جمعی از هنرمندان با اکران رایگان فیلم مغز‌های کوچک زنگ زده در سینما شیدا سنندج آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۹۸۲۹۸۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با حضور استاندار کردستان و دیگر مسئولان استانی و جمعی از هنرمندان با اکران رایگان فیلم مغز‌های کوچک زنگ زده در سینما شیدا سنندج آغاز به کار کرد.

در این دوره از جشنواره ۱۵ فیلم در ۳۲ سانس به روی پرده سینما می‌رود که ۱۱ فیلم در بخش مسابقه تحت عنوان سودای سیمرغ و چهار فیلم در بخش کودک و نوجوان را شامل می‌شود.

سخنرانی استاندار کردستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و تنی چند از هنرمندان استان، پخش کلیپ، اجرای موسیقی کُردی از بخش‌های آیین افتتاحیه این دوره از جشنواره در سنندج بود.

همچنین در این مراسم از شهرام علیدی، هادی ساعد محکم و ادیب سبحانی سه هنرمند نام آوازه کورد سینمای ملی تجلیل شد.

فیلم‌های دارکوب، سوتفاهم، بمب، خجالت نکش، چهارراه استانبول، مغز‌های کوچک زنگ زده، جاده قدیم، به وقت شام، امیر، ماهورا و شکلاتی از جمله فیلم‌های این دوره از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در کردستان است.

قهرمانان کوچک، دنیای کیف ها، فیلشاه، دزد و پری، فیلم‌های بخش کودک این دوره از جشنواره است که در سانس ساعت ۱۰ صبح روز‌های ۱۴ تا ۱۹ بهمن به صورت رایگان برای دانش آموزان اکران می‌شود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات