فرمانده سپاه کربلا:

برای رفع مشکلات امیدوارانه و با قدرت به جلو حرکت می کنیم

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند وضع آینده کشور را بهتر از الان می‌بینند، خاطرنشان کرد: با قدرت به جلو حرکت می‌کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۲۹۸۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدحسین بابایی در نشست بصیرتی کارکنان اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به واسطه خواست ملت ایران و تلاش‌های امام راحل به پیروزی رسید و در این پیروزی هیچ‌گاه خواسته‌های نفسانی و دنیایی مطرح نبوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به سادگی به دست نیامده است و برای آن تلاش‌های بسیاری شد و خون‌های بسیاری ریخته شده است، افزود: خون شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ضامن بقای جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پس از پیروزی با فراز و نشیب‌های مختلفی روبه‌رو بوده و دشمنان در این مسیر سنگ‌اندازی‌های فراوانی کردند، تصریح کرد: خوشبختانه تا به امروز جمهوری اسلامی با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری تاحدودی به اهداف خود رسیده و در آینده نیز خواهد رسید.

سردار بابایی با بیان اینکه هنوز با اهداف اصلی جمهوری اسلامی و تشکیل دولت اسلامی فاصله داریم که برای رسیدن به آنها باید تلاش کرد، افزود: باید با تلاش و همبستگی به اهداف انقلاب اسلامی رسید تا همه از آثار و برکات آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه امام راحل «جمهوری اسلامی» را برای ما به یادگار گذاشت و باید از آن به خوبی در راستای برطرف کردن مشکلات مردم و برچیدن پایه‌های ظلم و ستم بهره‌گیری کرد، ادامه داد: جامعه باید برای پذیرش دولت اسلامی آماده شود و در این مسیر رانت‌خواری‌های برخی افراد، رشوه نباشد، دروغ، فریب‌کاری و... باید حذف شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند وضع آینده کشور را بهتر از الان می‌بینند، خاطرنشان کرد: با قدرت به جلو حرکت می‌کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم.

بابایی با بیان اینکه برخی افراد طی 39 سال که از عمر نظام می‌گذرد از قطار انقلاب پیاده شدند، گفت: با عمل درست خود باید کاری کنیم که همیشه در قطار انقلاب باقی بمانیم و به مردم و کشور خدمت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار