مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: بیانیه نمی‌دهیم به خاطر اثربخشی، بیانیه می‌دهیم که بگوییم اسم ما هم در بیانیه آمده است. بروید به دنبال گمنامی نه اینکه نامدار شوید.
کد خبر: ۸۹۸۳۰۱۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج،محمدجواد نیک روش مسئول سازمان بسیج دانشجویی در بازدید از ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران با بیان اینکه برنامه‌ دانشگاه‌ها تهرانیزه شده است، اظهار کرد: دانشجوهای دانشگاه‌های استان‌های دیگر به برنامه‌های سازمان چشم دوخته‌اند و نقش آفرینی خود را همان نقش آفرینی دانشگاه‌های تهران بزرگ می‌بینند.


وی ادامه داد: دانشجویان باید به خود باور داشته باشند و خود برنامه‌ریزی و طراحی کنند. اما سازمان بسیج دانشجویی باید یک سری ساز و کار را بچیند این درست است و حتما ما متولی آن هستیم و حتما آن را پیگیری می‌کنیم، باید خود شما برنامه بریزید باید جوشش ایده‌ها از پایین به بالا باشد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: هر کدام از دانشگاه‌ها باید نسبت به استان و موقعیت جغرافیایی خود نقش آفرینی کنند، زمانی که سرمایه مملکت از بین می‌رود فرقی ندارد شما دانشجوی دانشگاه امیر کبیر هستید یا دانشجوی دانشگاه پیام نور هرمزگان، ربطی ندارد شما دانشجوی رشته دکترا هستید یا رشته جغرافیای طبیعی، طبیعی است که باید نسبت به این موقعیت‌ها واکنش داشته باشید اعلام مواضع داشته باشید.

نیک روش خاطرنشان کرد: جهاد و تبیین داشته باشید این‌ها برای پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی باید رقم بخورد که اصطلاحا به آن نقش آفرینی عمومی می‌گویند.

وی افزود: دانشجویان باید آمایش سرزمینی خود را در حوزه‌های مختلف انقلاب اسلامی که با آن درگیر هستند بررسی کنند یکی از آن‌ها اقتصاد مقاومتی است، اقتصاد مقاومتی بومی استان شما را چه کسی باید پیگیری کند؟ همه دانشجوها به دنبال پیگیری مطالبات کلان اقتصاد مقاومتی باشند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: اینکه نمی‌توانیم در دانشگاه با تشکل‌های هم سو کنار بیاییم به خاطر این است می‌گوییم لوگوی من لوگوی تو، بیانیه نمی‌دهیم به خاطر اثر بخشی، بیانیه می‌دهیم که بگوییم اسم ما هم در این بیانیه امده است. بروید به دنبال گمنامی نه اینکه نامدار شوید.

نیک روش یادآور شد: اگر راهیان‌نور ما دانشجوی ما را به موقعیت خودش و تکلیف خودش در موقعیت کنونی آگاه نکند، قوی نکند، با انرژی نکند، راهیان‌نور نیست. راهیان نور دانشجویی باید آثار متفاوت‌تری داشته باشد باید به صورتی باشد که دانشجوی رشته دکترا همان حس و حالی را داشته باشد که بهداری جنگ ما داشت که حاضر بود در شرایط سخت جنگ زیر گلوله و آتش کار تخصصی خود را انجام بدهد و اگر این صورت بگیرد هم ماموریت کادرسازی برای انقلاب اسلامی انجام گرفته و هم تربیت نیروهای متخصص که متعهد و هم تشکیلاتی هستند صورت گرفته است.

 

ارسال نظرات