همزمان با آغاز دهه فجر.

نمایشگاه کتاب با ۳۰ درصد تخفیف در مریوان برپا شد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مریوان گفت:: همزمان با اولین روز از دهه فجر نمایشگاه بزرگ کتاب در مریوان با حضور برخی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۳۰۱۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
عدنان یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، عنوان کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهرستان در نگارخانه مریوان برگزار شد.

یعقوبی افزود: همزمان با فرارسیدن اولین روز از دهه مبارکه فجر نمایشگاه بزرگ کتاب مریوان از صبح امروز آغاز به کار نموده که در آن بیش از ۵ هزار عنوان کتاب در قالب ۱۲ هزار جلد با موضوعات مختلفی ارائه می‌گردد.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه کتاب‌هایی با عناوین مختلف همچون ادبیات، تاریخ، رمان، روانشناسی، کودک، نوجوان، پزشکی، معماری و ورزشی، آشپزی، زناشویی، کامپیوتر، زبان‌های خارجی و ... ارائه می‌گردد.

رئیس اداره کتابخانه‌های مریوان ادامه داد: این نمایشگاه در روز ۱۲ بهمن ماه و با فرارسیدن اولین روز از دهه مبارکه فجر آغاز به کار نموده و تا پایان ۲۶ بهمن ماه سالجاری یعنی ۱۴ روز دیگر دایر بوده و علاقمندان می‌توانند در این نمایشگاه حضور یابند.

عدنان یعقوبی بیان کرد: علاقمندان به کتاب و کتابخانی می‌توانند در دو نوبت صبح و عصر از مجموعه کتاب‌های حاضر در این نمایشگاه دیدن نمایند.

وی با اشاره به این نکته که هدف از برگزاری این نمایشگاه ضمن گرامی داشت ایام مبارکه دهه فجر ترغیب هرچه بیشتر و بهتر مردم در راستای اهمیت به امر کتابخوانی است تصریح کرد: این نمایشگاه دارای ۳۰ درصد تخفیف برای خریداران کتاب است و امید است که حضور مردم به ویژه علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در این نمایشگاه بیش از گذشته باشد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات