خبرهای داغ:
توسط شبکه بهداشت – درمان شهرستان تاکستان صورت گرفته است:

بیشترین نظارت بر مراکز درمانی در استان قزوین

رییس اداره نظارت و اعتباربخشی مراکز درمانی استان قزوین گفت: شبکه بهداشت – درمان شهرستان تاکستان، بیشترین نظارت بر مراکز درمانی را در استان داشته است.
کد خبر: ۸۹۸۳۰۳۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین بنا به اظهار این مقام مسؤول، در استان قزوین، بدون احتساب آزمایشگاه های تشخیصی درمانی، بیش از 2200 مرکز درمانی وجود دارد که این مراکز توسط 19 تن از کارشناسان ستادی مستقر در معاونت درمان و شبکه های بهداشت - درمان شهرستانها مورد بازدید و ارزیابی قرار می گیرند.
رییس اداره نظارت بر درمان استان قزوین ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بازدیدهای نظارتی از مراکز سرپایی و بستری استان و اعلام رضایت از فعالیت شبکه بهداشت – درمان شهرستان تاکستان -که بیشترین بازدیدهای نظارتی را داشته است-، بر ایجاد تعادل در بازدیدها و عدم تمرکز بر مراکز متخلف و تعمیم بازدیدها به کل مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی تاکید کرد.
دکتر مدبر در ادامه، در خصوص ستاد استانی نظارت بر تعرفه ها توضیحاتی داد و از کارشناسان نظارتی شهرستان ها خواست که ضمن نظارت بر نحوه رعایت تعرفه های مصوب خدمات سلامت و پرسش از ارباب رجوع، در صورت وجود شکایات از تعرفه ها، کلیه موارد به ستاد استان ارجاع داده شود.
در ادامه این نشست، کارشناسان شبکه ها مشکلات خود در خصوص شکایات و هماهنگی با دادگستری های شهرستان ها را بیان کردند و برای برخورد قضایی با پرونده های متخلفان، تبادل نظر شد.
در این نشست، همچنین در خصوص مواردی، مانند: برنامه عملیاتی، برنامه بهبود فرایندها، کمبود کارشناسان مرد در سیستم نظارتی، کتاب ارزشی نسبی خدمات و آموزش آن، چک لیست های آماری شهرستان ها و مسؤولان فنی مراکز پزشکی، گفت و گو شد.
9001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها