خبرهای داغ:
محمدرضایی
همزمان با سراسر كشور با نواختن زنگ انقلاب؛
مراسم سالروز ورود امام خميني(ره) به ايران، در شهرستان كاشان با حضورمسؤولان، مديران دستگاه هها و نهادي شهرستان و مردم اين شهرستان در مدرسه يادگار ماندگار امام خميني(ره) كاشان برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۸۳۰۳۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، سرهنگ مرتضی عمومهدی فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه کاشان امروز در مراسم سالروز ورود امام خمینی (ره)، گفت: حکومت ایران در زمان شاه طاغوتی بود و کشور‌های خارجی برای شاه تعیین تکلیف می‌کردند و شاه ایران مجری برنامه‌های کفار، یهودی‌ها و مسیحی‌ها در کشور بود.

وی افزود: قبل از انقلاب قانون اساسی کشور بر مبنای اسلام نبود و یک تئوری پیچیده‌ای از قوانین اساسی کشور‌های غربی که نه قانون گذاری وجود داشت و نه مجریان قانون به اجرای آن قائل بودند.

به گفته وی، این قانون در کشوری همه مردم آن مسلمان هستند باید تغییر می‌کرد تا قانونی مبتنی بر اسلام و احکام اسلامی و قرآن و آیات و روایات نوشته می‌شد که این امر با پیروزی انقلاب اسلامی و نوشتن قانون اساسی بر مبنای اسلام محقق شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان همچنین یادآور شد: مردم در زمان شاه در تعیین سرنوشت کشور هیچ تاثیری نداشتند و شاه خائن که دست نشانده کشور‌های غربی و استعماری بود برای مردم تعیین تکلیف می‌کرد.

وی ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته بطور متوسط یک انتخابات در کشور برگزار شده و تمامی مسئولان کشور مبتنی بر انتخابات، برگزیده شده و یک حکومت مردم سالاری دینی در کشور ایجاد شده است.

عمو مهدی یاد آورشد: در هیچیک از ۱۸۱ کشورر دنیا حکومتی مانند جمهوری اسلامی ایران  که همه مردم در تمام شئون زندگی و حکومت خودشان سرنوشت ساز باشند،   وجود ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان همچنین به آشوب‌های اخیر نیز اشاره کرد و عنوان کرد: تعداد معدودی که اطلاعات آن‌ها در زمینه انقلاب اسلامی کامل نبود و دوران انقلاب  و دفاع مقدس را ندیده بودند، فریب شبهات دشمن را خوردند.

وی با اشاره به شعار‌های مرگ بر دیکتاتور و رضاشاه روحت شاد از سوی آشوبگران، گفت: در حالیکه تاریخ  از رضاشاه به عنوان یکی از بزرگترین دیکتاتور‌های زمان خودش یاد کرده است، این شعار‌ها در تضاد و با یکدیگر همخوانی ندارد.

عمو مهدی اظهار داشت: فریب خوردگان از یک سو شعار نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران سرمی دادند، اما از سوی دیگر و از طرف دیگر به مقدسات کشور اهانت کردند و پرچم جمهوری اسلامی ایران که مزین به آرم الله و ۲۲ آرم الله اکبر است آتش زدند تا نشان دهند شعارشان مغایر با رفتارشان است.

لازم به ذکر است، نواختن زنگ انقلاب، گلباران تمثال مبارک بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اجرای سرود، خاطره گویی، تجلیل از پیشکسوتان انقلاب و دکلمه و خاطره گویی و رژه موتورسوران از جمله برنامه‌های آغاز جشن‌های دهه مبارک فجر در شهرستان بود.

شایان ذکر است شهرستان کاشان در دوران مبارزات انقلاب اسلامی ایران ۲۸ شهید، در دوران دفاع مقدس ۱۷۰۰ شهید و در دفاع از حرم اهل بیت (ع) ۵۰ شهید را تقدیم را اسلام کرده است.
منبع: رسا
ارسال نظرات
پر بیننده ها