معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی ویژه بانوان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: این جشنواره در رشته‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در پارک بانوان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۳۰۴۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مهندس سرکوت نجفی اظهار کرد: به مناسبت این ایام خجسته و مبارک شهرداری و شورای اسلامی شهر اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی با عنوان شهر خوب، شهروند خوب کرد.

وی با اشاره به اینکه شهر خوب تجلی گاه رفتار شهروندان است؛ افزود: با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی و ترویج و ترغیب شهروندان به ویژه بانوان به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی این شهرداری اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی کرد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج افزود: این جشنواره فرهنگی ورزشی در رشته‌های پیاده روی، طناب کشی، دوچرخه سواری، مسابقه تلاوت قرآن، برپایی ایستگاه سلامت، بازدید از سرای سالمندان و جشنواره غذا‌های محلی برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: این جشنواره فرهنگی و ورزشی در پارک بانوان واقع در پارک جنگلی توس نوذر برگزار می‌شود.

نجفی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری مسابقات و جشنواره‌های متعدد در مناسبت‌های مختلف بتوانیم علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و جامعه بتوانیم در جهت بالا بردن ارتقاء سطح روحیه شهروندان گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات