خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک گفت: باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت شود و امید به آینده در دل های مردم زنده نگه داشته شود و از القای ناکارامدی نظام که خیانت بزرگی به جمهوری اسلامی است پرهیز کرد.
کد خبر: ۸۹۸۳۰۴۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خور؛ سرهنگ محمدرضا تاج الدین در مراسم گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی، گفت: این روز‌ها شبهاتی در مورد عملکرد نظام در طول انقلاب مواجه هستیم که پایه و اساسی ندارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک با بیان این که خدمات نظام جمهوری اسلامی با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، افزود: توسعه زیرساخت‌های کشور در سال‌های پس از انقلاب افزایش چشمگیری داشته است به صورتی که تولید برق ۱۴ برابر شده است و تولید محصولات پتروشیمی ۳۰ برابر افزایش داشته است.
وی خاطرنشان کرد: دستیابی به فناوری هسته ای، رشد علمی بسیار بالای کشور، پیشرفت در المپیاد‌های علمی و بالا رفتن چشمگیر وضعیت بهداشت و درمان در زمان جمهوری اسلامی است که عل رغم تحریم‌های ظالمانه شکل گرفته است.
سرهنگ تاج الدین تصریح کرد: همین که نوع حکومت از پادشاهی به جمهوری اسلامی تغییر کرده است و مردم در تصمیم گیری برای کشور سهیم هستند، بزرگترین دستاورد نظام اسلامی است.
وی افزود: قدرت جمهوری اسلامی ایران به حدی رسیده است که در منطقه حرف اول را می‌زند و سفره داعش را در سوریه و عراق بر می‌چیند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک خاطرنشان کرد: باید از دستاورد‌های انقلاب اسلامی صیانت شود و امید به آینده در دل‌های مردم زنده نگه داشته شود و از القای ناکارامدی نظام که خیانت بزرگی به جمهوری اسلامی است پرهیز کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها