خبرهای داغ:
علی استوار فرماندار شهرستان خوروبیابانک:
فرماندار شهرستان خوروبیابانک در مراسم گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) در گلزار شهدای شهر خور برگزار شد رسیدگی به مطالبات مردمی را حق مردم دانست
کد خبر: ۸۹۸۳۰۴۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خور:فرماتدار خوروبیابانک در این مراسم با اشاره به دستاورد‌های نظامی، امنیتی، بهداشتی، علوم انسانی و خدماتی نظام جمهوری اسلامی گفت: حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب وظیفه همگانی است.
علی استوار افزود: اگر به جغرافیای منطقه نگاهی بیاندازیم و آن را مقیاسی برای ارزیابی تطبیقی در نظر بگیریم متوجه خدمات جمهوری اسلامی برای منطقه کویری خوروبیابانک می‌شویم.
وی خاطرنشان کرد: همیاری، وفاق و همدلی برای پاسداشت دستاورد‌های انقلاب اسلامی ضروری است تا بتوانیم در پاسداشت خون شهدا از جمهوری اسلامی صیانت کنیم.
فرماندار خوروبیابانک رسیدگی به مطالبات مردمی را حق مردم دانست و افزود: عده‌ای از اعتراض‌هایی که در دی ماه گذشته توسط مردم انجام شد سوء استفاده کردند و اقدام به اغتشاش و برهم زدن نظم کشور کردند و پس از آن رسانه‌های دشمن از آن بهره برداری کرد.
وی افزود: وظیفه همه مسئولان کشور است که برای احقاق حق و مطالبات مردم قدم بردارند تا به راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب همه مشکلات را پشت سر بگذاریم
ارسال نظرات
پر بیننده ها