خبرهای داغ:
محمد رضایی
به مناسبت فرا رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی ؛
مراسم غبارروبی و عطرافشانی مرقد بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) با گلاب ناب کاشان به همت بسیجیان این شهرستان اجراشد.
کد خبر: ۸۹۸۳۰۶۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

مرقد امام راحل باگلاب ناب‌کاشان معطر و عطرافشانی شد 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ، مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: بسیجیان کاشانی هر سال در آغازایام الله دهه مبارک فجر آیین غبارروبی و عطرافشانی را در حرم بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی اجرامی‌کنند که امسال نیز این مراسم همچون سال‌های گذشته با حضور بیش از 150 از جانبازان، ایثارگران، بسیجیان، طلاب، دانشجویان و دانش آموزان شهرستان کاشان به نمایندگی از دیگر بسیجیان کشور برگزارشد.

سروان پاسدار محمد رضایی، افزود: وی افزود: بسیجیان کاشان بیش از 18سال است که افتخارعطرافشانی مرقد مطهر حضرت امام خمینی‌(ره) را با گلاب ناب قمصر دارند و این آیین را یک روز قبل از آغاز دهه مبارک فجر برگزار می‌کنند.

وی اظهارداشت:بسیجیان کاشان در این روز در قالب کاروانی ضمن هماهنگی با آستان حرم امام راحل برنامه‌های معنوی و فرهنگی ویژه‌ای در قالب این  آیین ضمن بیعت  با آرمان‌های مقدس امام راحل و تجدید میثاق برگزارمی‌کنند

به‌گفته‌وی،این مراسم معنوی و باشکوه به صورت ویژه سه ‌شنبه ۱۱ بهمن ماه در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی به همت بسیجیان کاشانی برگزارشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها