خبرهای داغ:
صبح امروز با حضور آیت اله عابدینی امام جمعه قزوین، زاهدی استاندار، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و جمعی از مدیران استانی، در سالن الغدیر گلبانگ انقلاب، طنین انداز شد.
کد خبر: ۸۹۸۳۰۸۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین صبح امروز با حضور آیت اله عابدینی امام جمعه قزوین، زاهدی استاندار، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و جمعی از مدیران استانی، در سالن الغدیر گلبانگ انقلاب، طنین انداز شد.
قاسمی ضمن تبریک ایام دهه فجر بیان کرد: این زنگ بیداری و دانایی و آزادی ملت ها از بند اسارت استکبار است که باید باشکوهتر از هر سال برگزار شود.
وی با اشاره به پیام امروز دانش آموزان به امام راحل و شهیدان انقلاب گفت: امام عزیز، در این جشن فرزندان تو پیمانی دوباره می بندند تا در تمام عرصه
تلاش کرده و فرزندانی پویا و کوشا برای نام آوری ایران اسلامی در دنیا باشند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: باید با راهی که امام عزیزمان نشان داد پیمان ببندیم. امروز همه تلاش بدخواهان نظام این است که نسل جوان را که سرمایه اصلی انقلاب هستند ناامید کند اما شما جوانان و نوجوانان باید به خدا توکل کنید تا دشمنان به اهداف خود دست نیابند.
قاسمی عنوان کرد: اگر بخشی از دستاوردهای نظام را با گذشته مقایسه کنیم خواهیم دید که امروز جایگاه ایران در برترین جایگاه های جهان است در حالی که ایران در گذشته وابسته به قدرت های دیگر بود.
وی افزود: اگر به ما در خانواده، اداره، استان همه چیز بدهند اما ما را تحقیر کنند ارزشی ندارد یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی همین بود که انقلاب به ما عزت بخشیده و ما را عزیز کرده که این سرمایه کمی نیست.
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: امروز همه دستگاه ها باید در کنار آموزش و پرورش باشند چرا که دشمنان امروز تمرکزشان به نسل جوان است. پس شعارمان نیز این باشد که شاگرد مکتب انقلاب باید شاگرد نماز، توکل و تلاش باشد تا هیچ گاه ناامید نشود.
قاسمی تصریح کرد: ما باید سعی کردیم تا دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنیم تا آنچه را که هدف انقلاب بوده، امروز همین جوانان پیرو آرمان های انقلاب باشند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها