خبرهای داغ:
زاهدی گفت: مردم ما این انقلاب را با سرمایه بزرگ خون شهدا به دست آوردند و مطمئنا مردم این انقلاب و دستاوردهای آن را در مقابل وسوسه های دشمنان از دست نخواهند داد و همیشه پیرو رهبر و ولایت می باشند =
کد خبر: ۸۹۸۳۰۹۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین صبح امروز با حضور آیت اله عابدینی امام جمعه قزوین، زاهدی استاندار، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و جمعی از مدیران استانی، در سالن الغدیر گلبانگ انقلاب، طنین انداز شد.
زاهدی بیان کرد: امروز در جشن گلبانگ انقلاب شاهد هستیم که دانش آموزان مستعد و پرتلاش قزوینی در عرصه های کشوری و منطقه ای و بین المللی به پیشرفت های بزرگی دست یافته اند.
وی گفت: فرزندان ما حق دارند از ما بپرسند چرا انقلاب کردید و وظیفه ما انتقال و ارائه آن چیزی است که قبل از انقلاب در کشور وجود داشته است.
استاندار قزوین اظهار کرد: قبل از انقلاب پول نفت کشورمان به بیگانگان تعلق می گرفت و مردم ما اجازه و اختیار استفاده از نعمت های خدادادی کشور خود را نداشتند.
زاهدی عنوان کرد: امروز افتخار می کنیم که هر چه قدر که مشکل داشته باشیم باز هم اختیار تصمیم گیری امور کشورمان را داریم و این اجازه را به هیچ بیگانه ای نمی دهیم که بخواهد در امور داخلی کشور ما دخالت نماید.
وی با اشاره به خاطرات انقلاب افزود: در سال ۴۲ پس از سخنرانی حضرت امام و به چالش کشیدن نژام شاهنشاهی، امام به مزدوران گفته بود که سربازان من در گهواره هستند و در سال ۵۷ همین سربازان نظام شاهنشاهی را ساقط و نظام اسلامی را برپا کردند.
استاندار قزوین تصریح کرد: جشن انقلاب متعلق به تمام اقشار جامعه در سراسر میهن اسلامی است و همه از هر گروهی این روز بزرگ را جشن می گیرند.
زاهدی در ادامه خاطر نشان کرد: در دوران قبل از انقلاب دانش آموزان را اجبار می کردند که در جشن تولد شاه شرکت کنند و نمره ورزش دانشجویان بستگی به حضور در جشن تولد شاه داشت اما امروز افتخار می کنیم که دانش آموزان ما در مسیر علم آموزی تلاش می کنند.
وی در پایان گفت: مردم ما این انقلاب را با سرمایه بزرگ خون شهدا به دست آوردند و مطمئنا مردم این انقلاب و دستاوردهای آن را در مقابل وسوسه های دشمنان از دست نخواهند داد و همیشه پیرو رهبر و ولایت می باشند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها