خبرهای داغ:
فرمانده نیروی مقاومت بسیج کاشان از ۴۰ برنامه فرهنگی ورزشی در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۳۰۹۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج کاشان، سرهنگ مرتضی عمو مهدی  گفت:  بیش از چهارصد رده‌ مقاومت و پایگاه بسیج در مدارس، مساجد، محلات و ادارات، کارخانجات و دانشگاه‌ها بحث آزین‌بندی و تزئین جشن‌های دهه فجر را برگزار می‌کنند.

وی مسابقه‌ی کتابخوانی، مسابقات ورزشی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات، برگزاری مسابقات بسیج در تربیت بدنی ناحیه مقاومت را از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه فجر اعلام کرد.

فرمانده نیروی مقاومت سپاه کاشان از افتتاح باشگاه بقیه الله بسیج شهرستان خبر داد و اظهار داشت: عطرافشانی و غبارروبی و شستشوی مرقد مطهر حضرت امام با گلاب ناب کاشان توسط بسیجیان کاشان به نمایندگی از بسیجیان کل کشور در روز چهارشنبه ۱۰ بهمن از دیگر برنامه‌هایی است که  در دهه فجر  انجام شد.

وی گفت: همچنین حضور بسیجیان در نماز جمعه، دیدار  با خانواده معظم شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد در طول دهه فجر دیدار با خانواده رده‌های مقاومتی بسیج، خاطره‌گویی در مدارس توسط راویان انقلاب، برگزاری نشست‌های روشن‌گری در پایگاه‌های مقاومت بسیج و به ویژه مساجد و محلات، برگزاری نشست‌های کسب زندگی اسلامی ایران است  از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه فجر است.

عمو مهدی از غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در شهرستان کاشان و روستا‌ها توسط رده‌های بسیج در تاریخ ۱۹ بهمن خبر داد بخش فیلم‌های تایید شده‌ جشنواره عمار در پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد، بخش پرشور "چه بودیم چه شدیم" که به بررسی پیشرفت‌های ایران اسلامی بعد از انقلاب اسلامی و یک مقایسه‌ای بین قبل از انقلاب و بعد از انقلاب در قالب هزاران نسخه می‌پردازد، برگزاری سیر‌های نمایشگاهی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی و نمایشگاه تولیدات در روز ۲۲ بهمن در غرفه‌هایی که پیش‌بینی شده در مسیر‌های  راهپیمایی به نمایش در می‌آید.

وی گفت: اردوی سیاحتی بسیجیان بازدید از موزه عبرت تهران، جشن پیروزی انقلاب اسلامی برای بچه‌ها در مهد با زبان خودشان توسط مربیان مهد کودک‌ها، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در نماز جمعه، مسابقه کتابخوانی، ویزیت رایگان برای بسیج جامعه پزشکی در روز ۲۲ بهمن در طول مسیر راهپیمایی، ایجاد ایستگاه صلواتی توسط بسیج، بسیج ادارات و بسیج کارگری در مسیر راهپیمایی انجام می‌شود و حدود ۱۰ یادواره شهدا در پایگاه‌های مقاومتی بسیج در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

وی در پایان از مردم کاشان خواست که با هماهنگی و سازماندهی در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در  راهپیمایی روز ۲۲ بهمن  شرکت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها