مسؤول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

انقلاب اسلامی دنیای استکبار را به چالش کشیده است

مسؤول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: انقلاب اسلامی با عبور از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی و آسیای غربی، به عنوان بزرگترین تفکر و اندیشه، دنیای استکبار را به چالش کشیده است.
کد خبر: ۸۹۸۳۰۹۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار مسؤول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان؛ به تلاش دشمنان در القاء ناکارآمدی نظام مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه رسانه به عنوان بزرگترین ابزار در دست دنیای استکبار برای پیاده کردن اهداف شوم خود قرار گرفته است.

 

وی افزود: دشمن در تقابل با انقلاب اسلامی در جنگ سخت و نیمه سخت شکست خورد، عامل اصلی جنگ‌نرم که از آن به عنوان جنگ روانی نیز یاد می‌شود، رسانه‌ها اعم از نوشتاری، شنیداری و گفتاری هستند.


مسؤول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه در راستای تحقق اهداف دشمن حرکت می‌کنند و دشمن نیز به خیال خام خود، اهدافی همچون براندازی نظام را دنبال می‌کند و حتی لحظه‌ای صبر و تحمل ندارد که انقلاب اسلامی وجود داشته باشد.

 

رستگار ادامه داد: علی‌رغم سنگ‌اندازی‌های استکبار، انقلاب اسلامی پس از گذشت چهار دهه از عمر بابرکت آن توانسته از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران، آسیای غرب عبور کند و به عنوان بزرگترین تفکر و اندیشه در جهان، دنیای استکبار را به چالش بکشد.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران همچنین توانست راه جدیدی را مقابل انسان‌های آزاده، مستضعف و نخبه جهان قرار دهد.

 

مسؤول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ابراز داشت: دشمن پس از شکست از جمهوری اسلامی ایران در جنگ‌سخت و نیمه‌سخت و ناامیدی از رسیدن به اهداف شوم خود، به جنگ‌نرم روی آورد و در این راستا، نابودی جمهوری اسلامی ایران را به عنوان مهم‌ترین هدف دنبال می‌کند.

 

رستگار اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در جنگ سخت و نیمه سخت دست بالایی دارد، در این جنگ، کشور ایران نه تنها شکست نخورد بلکه توانست به عنوان بزرگترین قدرت و چالش در مقابل دنیای استکبار به تمام مردم دنیا بقبولاند که استکبار برای مقابله با نظام مقدس، چاره‌ای ندارد جز اینکه با پوشش وارد عمل شود.

ارسال نظرات