نماینده، ولی فقیه در اردبیل گفت: اگر تاریخ انقلاب و روز‌های سخت را ورق بزنیم شاهد دستاورد‌های با ارزش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود و همین آمار‌ها و دستاورد‌ها لازم است به نسل‌های بعدی و جدید و جوانان گفته شود تا همه از این خدمات ارزنده مطلع و آشنا شوند.
کد خبر: ۸۹۸۳۱۱۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

اصلی‌ترین مشکل ما در کشور سوءمدیریت است/ دستاورد‌های انقلاب به نسل‌های آتی لازم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی صبح امروز در دیدار با اعضای شورای اداری استان که در مسجد میرزاعلی‌اکبر اردبیل انجام شد، اظهار کرد: آمریکا و کشورهای غربی از پیشرفت های روز افزون ملت ایران در تمامی زمینه ها بسیار واهمه دارند چرا که نیازمندی های ما نسبت به غرب کمتر شده و قدرت علمی و اقتصادی و ... کشور را افزایش می دهد.

وی بیان کرد: اگر تاریخ انقلاب و روزهای سخت را ورق بزنیم شاهد دستاوردهای با ارزش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود و همین آمارها و دستاوردها لازم است به نسل های بعدی و جدید و جوانان گفته شود تا همه از این خدمات ارزنده مطلع و آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به نقش بسیار مهم نظام آموزشی در جهت‌دهی به نوجوانان و جوانان در کشور تصریح کرد: آموزش و پرورش باید مهمترین اولویت ما در کشور قرار گیرد چرا که هر کشوری به پیشرفت و توسعه دست یافته به احساس‌های جمعی اهمیت ویژه‌ای قائل شده است.

آیت‌الله عاملی بیان کرد: آموزش و پرورش نقش مهمی در احیا ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد و مسؤولان ما در این حوزه باید به اهمیت این امر آگاه باشند و عمل کنند.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: در زمان پهلوی کوچکترین و حداقل‌ترین امکانات و دانش موشکی در اختیار کشور نبود و ما اگر به این دانش دست پیدا می‌کردیم افرادی مانند صدام جسارت تعرض و حمله به خاک کشورمان را نداشتند.

وی با تاکید بر اینکه کشور ما پیشرفت نخواهد کرد مگر با مدیریت صحیح و علمی، اضافه کرد: مشکل اصلی کشور در مقطع کنونی مباحث و مسایلی که از مجاری مختلف بیان می‌شود نیست بلکه اصلی‌ترین مشکل ما در کشور سوءمدیریت است که باید چاره‌ای برای آن اندیشیده‌ شود.

آیت الله عاملی با اشاره به اینکه ملت ما در انقلاب اسلامی سرنوشت خود را به دست گرفت، عنوان کرد: حکومت پهلوی قدرت جهانی نداشت و این باعث شده بود تا بخش‌های مختلف کشور را به نابودی بکشاند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به اینکه ملت ایران در زمان پهلوی آزادی بیان نداشتند و ساواک به مطبوعات اجازه انتقاد نمی‌داد، گفت: بنابه گفته یک خبرنگار غربی امروز مطبوعات ایران آزادی کامل دارند تا ارکان حکومت را به نقد بکشند.

ارسال نظرات