خبرهای داغ:
معاون عملیات قرارگاه امنیتی ثارالله گفت: توفیق ملت ایران در برابر دشمنان خود در طول چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نتیجه و محصول وحدت ملی و ولایتمداری بوده است.
کد خبر: ۸۹۸۳۱۱۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار ناصر شعبانی، شب گذشته طی سخنانی در مراسم یادواره شهدای محله امام زاده ابراهیم (ع) قم با تاکید بر این که برپایی محافل و یادواره شهدا، لازمه حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی در جامعه است، اظهار داشت: ما باید بکوشیم که در مسیر راه نورانی شهدا و امام شهیدان گام برداریم نه این که عکس شهدا را به دیوار خانه و محل کارمان بزنیم، اما خدای ناکرده عکس شهدا عمل کنیم.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران فراز و فرود‌های بسیاری را در طول این چهار دهه از سر گذرانده است، گفت: چه در سال‌های ابتدای انقلاب و چه پس از آن جنگ تحمیلی تا به امروز ملت ما در سایه توکل بر خدا، وحدت ملی و تبعیت از، ولی فقیه در برابر دشمنان ایستاده و از تمامیت ارضی و باور‌های انقلابی و دینی خود حراست کرده است.
 
این رزمنده سال‌های دفاع مقدس همچنین با اشاره به تحولات منطقه ابراز داشت: پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، این ما هستیم که به آمریکا طعنه زده و به تعبیر رسای مقام معظم رهبری، آمریکا را از منطقه اخراج کردیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها