مراسم نمادین زنگ انقلاب با حضور دانش‌آموزان و توسط معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در مدرسه پسرانه ارشاد منطقه 12 نواخته شد.
کد خبر: ۸۹۸۳۱۱۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج، آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر  و نواختن زنگ انقلاب در مدرسه پسرانه ارشاد منطقه 12 با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان این وزارتخانه برگزار شد.

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش تهران در این مراسم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است و بسیاری از عوامل در پیروزی آن نقش داشته است.

وی افزود: رهبری بی نظیر امام خمینی (ره)، اراده مردم ایران بر تغییر سرنوشت خود، حضور موثر روحانیت در صحنه، ظلم و ستم در نظام شاهنشاهی که صبر مردم را به سر آورده بود و حضور بیگانگان در کشور و نفوذ در تصمیم سازی‌های کشور، از جمله عوامل بروز انقلاب اسلامی ایران بود.

کریمی اضافه کرد: شکستن ابهت ابرقدرتها، بروز عملی شعار ما می‌توانیم مردم ایران، وحدت و همدلی و تمام نشدن و تقویت ارزش‌هایی که انقلاب بر مبنای آن ایجاد شد، از دستاوردهای این انقلاب بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش تهران تصریح کرد: مردم ایران با حضور در صحنه‌های مختلف پس از انقلاب ثابت کردند همواره در مسیر انقلاب محکم خواهند ایستاد.

به گزارش بسیج، با وجود نواختن زنگ انقلاب توسط وزیر آموزش و پرورش در روز پنج شنبه دوازدهم بهمن‌ماه، به دلیل عدم حضور دانش‌آموزان در این روز در مدارس، زنگ انقلاب با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش نواخته شد.

 

ارسال نظرات