معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با دعوت از مردم برای شرکت در جشن نیکوکاری امسال، گفت: مردم نیکوکار این استان تاکنون سه میلیارد و 319 میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۸۳۱۳۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

 
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، بهروز شریف، با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اسفندماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: جشن نیکوکاری طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده چهارشنبه ۱۶ اسفندماه در مدارس، پنجشنبه ۱۷ اسفندماه در پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهرها و جمعه ۱۸ اسفندماه در میعادگاه‌های نمازجمعه برگزار می‌شود.       
 وی بابیان اینکه جشن نیکوکاری با شعار «جوانه لبخند می‌کاریم» در آستانه سال نو با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان اجرا می‌شود، گفت: وزارت آموزش‌وپرورش، سازمان صداوسیما، سازمان دانش‌آموزی، سازمان بسیج مستضعفین و مراکز نیکوکاری محله در برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن نیکوکاری مشارکت می‌کنند. 
شریف از توزیع 250 هزار پاکت جشن نیکوکاری بین دانش آموزان خبر داد و بیان کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری آنی پرداخت کمیته امداد#041*8877* از طریق تلفن همراه خود با واردکردن مبلغ موردنظر در جشن نیکوکاری مشارکت کنند.                                                                                                                                                                                                                                                                
وی با اعلام اینکه مردم نیکوکار استان آذربایجان شرقی در سال گذشته 14 میلیارد و 579 میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کردند، یادآور شد: مردم نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به 120 پایگاه این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح این استان تحویل دهند.                                               
شریف با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و کمک به نیازمندان از اهداف برگزاری جشن نیکوکاری است، افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در جشن نیکوکاری قبل از آغاز سال نو، بین نیازمندان توزیع خواهد شد.            

ارسال نظرات