خبرهای داغ:
قرآن به عنوان كتاب نجات بخش مسلمانان همواره راهگشاي تمام بن بست ها بوده اما استعمار و استكبار در طول تاريخ سعي كردند كه اين مشعل هدايت را خاموش كنند تا سلطه خود را بر ممالك اسلامي دوام بخشند.
کد خبر: ۸۹۸۳۱۶۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

خبرگزاری بسیج قزوین: تاريخ را چرا به فرزندانمان ياد آوري نمي كنيم؟ وقتي گلاد استون نخست وزير يهودي الاصل انگلستان در مجلس عوام سخنراني كرد و از تمرد در سرزمين هاي مسلمان براي پذيرش سلطه روباه از وي سوال شد با عصبانيت قرآن را بر سر تريبون كوبيد و گفت: تا اين كتاب در بين مسلمانان است انگلستان روي خوش نخواهد ديد ونمي تواند در اين سرزمين ها آسوده قدم بزند.
حال با راه اندازي اينترنت و فضاي مجازي تخريب اسلام و قرآن شدت بيشتري يافته و كم كاري جامعه روحانيت و مسئولان در اين خصوص هزينه هايي را بر اسلام و انقلاب تحميل كرده تا عده اي از جوانان كه نا اميد شده اند براي رهايي از مطالبات در ستيز با دين و انقلاب قدم بردارند.
وقتي فرانسه در الجزاير بيش از يك ميليون نفر را قرباني كرد تا بتواند بر اين سرزمين استيلا يابد خبري تكان دهنده اين استعمار پير را لرزاند،لويي ماسينيون انديشمند فرانسوي هشدار داد!آنچه در آينده آفريقا را به حركت و قيام عليه ظلم و اشغال برمي انگيزد روح حيات بخش اسلام است.
در صدا و سيما عليرغم تمام برنامه هاي مختلف چرا نتوانسته اند جذب مخاطب داشته باشند؟ دليل اين افول تاثير گذاري را مي توان به رفتار و كردار مديران نسبت داد كه در خصوص علم روز و نوين رسانه خود را بي نياز مي دانند و صدا و سيما بيشتر در اختيار عملكرد بي نقص مسئولان حكومتي قرار دارد كه هر از گاهي با اختلاس و فساد نام آنها ميليون ها نفر معتقد را تحت تاثير و ريزش قرار مي دهد.
قرآن را در حال حاضر از جمع زنده ها خارج كردند و در مراسمات براي مرده ها مي خوانند ويا براي تفنن و سرگرمي در مراسمات و كلاس هاي قرائت و ختم قرآن طنين انداز مي شود اما حقيقت قرآن كه روح عدالت طلبي و توحيد و انسان الهي محور بوده در رفتار ها بسيار كم رنگ است.
تا رسيدن به جامعه قراني راه دراز و فراوان داريم و اگر در انقلاب اسلامي نتوانيم به جامعه قرآني برسيم در هيچ حكومت ديگر ميسر نخواهد شد. قرآن زمينه ساز حركت عظيم توده هاي مردم به سوي عدالت طلبي و خدا محوري بوده تا ظلم و شرك در همه ابعادش منسوخ شود.
قسط و داد كه در قرآن همراه آهن آمده است كه مهمترين نكات مغفول در انقلاب اسلامي بوده و آرزوي همه مستضعفان عالم و مدينه فاضله حكومت حضرت وليعصر عج مي باشدقسط و داد با آهن مطرح شده تا بدانيم براي اجراي عدالت لبه تيز قانون قضا نيازاست و اگر حديد در ميان نباشد عدالت و قسط و داد هرگز اجرا نمي شود و جامعه قرآني بيشتر شبيه شعار هاي بي عمل مي گردد.
قرآن را وحي به پيامري نازل كرد كه آن را مسلح به مردم عرضه داشت و براي حقانيت آن شمشير كشيد تا چهره طاغوت را بشكند و با دشمنان دين اسلام و مسلمانان با شدت برخورد مي كرد اما با امت اسلامي و مسلمانا مهربانتر از همه بود. قرآن در بين امت اسلامي غريب تر همه بينوايان است تا جايي كه يهوديان و اسراييل در آ لمان شايع كردند كه تمام امراض جديد بدليل عمل به دستورات قرآن بوده و موج شديدي را در جهان به راه انداخت تا چهره خورشيد عالم گير باز هم در غباري شيطاني محو شود.
1002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها