معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت:دشمنان انقلاب اسلامی هر روز مشغول طراحی توطئه علیه ملت ایران هستند.برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۳۱۷۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار عباس نمکی معاون اجرایی سپاه استان البرز صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته حفاظت و اطلاعات و شهدای عملیات والفجر 8 که با حضور پایوران و سربازان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در حسینیه کریم اهل بیت ستاد برگزار شد ، ضمنگرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجراظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره درصدد تخریب این انقلاب و جایگزینی عقاید ضد اسلامی و ضدانقلابی در ایران هستند.

دشمنان انقلاب اسلامی هر روز مشغول طراحی توطئه علیه ملت ایران هستند

وی با اشاره به تقارت روزهای نخست ایام‌الله دهه فجر امسال با ایام فاطمیه تصریح کرد: باید برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر عطر و بوی فاطمی به خود بگیرد و شان و منزلت ایام فاطمه به نحوی شایسته رعایت شود.

معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز  در مورد تاثیر انقلاب اسلامی ایران در منطقه بیان کرد: ملت ولایی ایران با اتحاد و وحدت همه‌جانبه در مقابل استبداد ایستادند و انقلابی باشکوه و بی‌نظیر که سیلی محکمی بر پیکره آمریکا بود را رقم زدند که ثمره آن آزادی و استقلال کشور و حاکیت دینی و اسلامی بود.

سرهنگ پاسدار نمکی  با اشاره به افزایش هجمه‌های فرهنگی دشمنان بر علیه کشورمان گفت: در عرصه کنونی که هدف اصلی دشمنان نظام نظام جمهوری اسلامی ایران بوده توطئه‌ها و هجمه‌های مختلفی علیه کشورمان برپا می‌شود که باید با تاسی از شهدای والامقام در برابر تمامی این توطئه‌ها ایستادگی کرده و اجازه ندهیم دشمن به اهداف شوم خود برسد که در این عرصه دانش‌آموزان نقش اساسی دارند.

وی با تأکید بر اینکه جوانان و نوجوانان در این برهه بیش از هر قشری مورد هدف هجمه‌های دشمنان هستند افزود: دشمنان پس از انقلاب جنگ را به این کشور تحمیل کردند تا انقلاب نوپای ایران اسلامی را از بین ببرند ولی موفق نشدند.

معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز حفاظت و صیانت از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی را یکی از مهم ترین رسالت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت : سپاه پاسداران در واقع میراث دار ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به حماسه نینوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع عاشقانه ، گفت : رسالت پاسداران صیانت از حریم ولایت و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها