خبرهای داغ:
مسؤول قرارگاه عمار گفت:دشمن از اول شکل‌گیری انقلاب اسلامی همواره در صدد آسیب زدن به ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده اما تاکنون هیچ‌گاه موفق نشده است، چراکه ملت بزرگ ایران ثابت کرده‌اند در بحران‌ها و مواقع حساس، بصیرتی فاطمی داشته و از آرمان‌های خود دفاع خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۸۳۱۷۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، حجت‌الاسلام مهدی طائب در یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان فلاورجان در مسجد جامع شهر کلیشاد ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: خداوند اگر بخواهد به فردی مسؤولیت دهد ابتدا او را از طریق بلاهای بسیاری امتحان می‌کند که برای خدمت به مردم آماده شود و این در تمامی انبیا و اولیای الهی وجود داشته است.

وی افزود: در دنیای مادی هر ابتلا و آزمایشی از سوی خداوند متعال صورت می‌گیرد که حضرت زهرا(س) از امتحان ویژه‌ای برخوردار بود که در طول تاریخ ماندگار شد، چراکه چنین امتحانی قبل از حضور حضرت در این عالم خاکی برای وجود بابرکت ایشان مشخص‌شده بود.

مسؤول قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) یک مأموریت ویژه داشت آن‌هم این‌که در هر شرایطی ولایت را تنها نگذارد و از این حریم پاسداری کند که حضرت نیز با وجود شدت مصیبت و مشقت‌های فراوان بار این مسؤولیت را به دوش کشید و ذره‌ای از حمایت از وجود حریم ولایت دریغ نکرد.

وی ادامه داد: پیام حمایت بی‌دریغ حضرت زهرا(س) از حریم ولایت این بود که اگر بخواهیم ولایت حفظ شود علاوه بر ابتلائات بسیار باید در این مسیر صبر پیشه کرد و خستگی‌ناپذیر بود، ممکن است فرد حتی جان خود را نیز در پاسداری از حریم ولایت از دست دهد که این ستودنی است.

طائب با اشاره به تبیین نگاه فاطمی در اندیشه امام خمینی(ره) بیان کرد: نگاه نافذ امام راحل عظیم‌الشأن این بود که اسلام را از آن شرایط و برهه حساس نجات دهد و ولایت الهی را تبیین کرده و پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن برساند، بر همین اساس بنای تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران را در رفراندوم سال 58 مبنای حرکت عظیم خود پس از سال‌ها مبارزه سیاسی و اعتقادی و فکری علیه رژیم منحوس شاهنشاهی قرار داد.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک نظام جمهوری اسلامی در حال حاضر ادامه داد: امروز همان اندیشه و راه امام در نگاه عمیق و روشن رهبر معظم انقلاب وجود دارد که با بصیرت ویژه خود راهنمای مردم در این مسیر پر پیچ‌ و خم تاریخی و حرکت به‌ سوی اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی است، وظیفه عموم مردم و مسؤولان است که نسل جوان امروزی را با اندیشه‌های بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنا کنند.

 مسؤول قرارگاه عمار تصریح کرد:دشمن از اول شکل‌گیری انقلاب اسلامی همواره در صدد آسیب زدن به ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده اما تاکنون هیچ‌گاه موفق نشده است، چراکه ملت بزرگ ایران ثابت کرده‌اند در بحران‌ها و مواقع حساس بصیرتی فاطمی داشته و از آرمان‌های خود دفاع خواهند کرد، به‌ عنوان نمونه به رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس می‌توان اشاره کرد که این مجلس گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی نیز به پاسداشت مقام الهی آنان بوده که با شهادت خود زنده جاوید شدند.

 وی تأکید کرد: این‌که افرادی در کشور احساس کنند که توان مقابله با تهاجم همه‌جانبه فرهنگی دشمن را دارند سخت در اشتباه‌اند بلکه خون جوانان نسل اول انقلاب اسلامی و شهدای مظلوم مدافع حرم امروز است که این انقلاب را بیمه کرده و باعث می‌شود آقایان هرازگاهی از خواب غفلت بیدار شوند.

طائب با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: انقلاب در چهل‌سالگی به نقطه‌ای رسیده است که به توفیق الهی زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت شود، قطعاً در این دوران شاهد ابتلا به بسیاری از امتحانات و موانع خواهیم بود که اگر بخواهیم به‌ سلامت عبور کنیم پیروی محض از ولایت‌فقیه که همان ولایت رسول‌الله است سرلوحه تمامی امور باید باشد.

وی با اشاره به فتنه‌های به وجود آمده در داخل و خارج از کشور اشاره کرد: دشمنان و منافقان کوردل فکر می‌کردند که می‌توان نهضت عظیم مردم را پس از نزدیک به 40 سال از بین برد در حالی‌ که در خیالی باطل به سر می‌بردند چراکه ملت ایران ثابت کردند که اینجا کوفه نبوده و نیست و تا برقراری هدف اصلی انقلاب اسلامی که زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بوده خط سرخ شهادت ادامه خواهد داشت.

مسؤول قرارگاه عمار در پایان گفت: پیروزی‌های بزرگ پیش روی جبهه مقاومت قرار گرفته است و همان‌طور که امام خمینی(ره) فرمود راه قدس از کربلا می‌گذرد، تا پیروزی نهایی و آزادی فلسطین مظلوم، راهی نمانده است؛ لازم است که صبری زینبی و زهرایی داشته باشیم که به موفقیت دست‌یابیم چراکه هیچ‌گاه دشمن فکر نمی‌کرد که انقلاب اسلامی صادر شود و امروز به برکت جان‌فشانی‌های بسیار انقلاب اسلامی به بیرون از مرزها صادر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها