فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: ولایت فقیه اساسی‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود و رزمندگان ما در مرز‌های نظامی تا فرهنگی حق علیه باطل حضور جدی دارند و اصلی‌ترین رمز پیروزی ما در ۴۰ سال گذشته تبعیت از رهبری بوده است.
کد خبر: ۸۹۸۳۲۰۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

تبعیت از ولایت و رهبری رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود/ مبارزه با دشمنان اسلام ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار جلیل بابازاده صبح امروز در مراسم نواخته شدن گلبانگ انقلاب که در سالن شهید دیرین اردبیل برگزار شد اظهار کرد:به برکت خون شهدای انقلاب و اسلام، رزمندگان ما در تمامی مرزهای نظامی و فرهنگی حق علیه باطل حضور جدی دارند و تبعیت از ولایت و رهبری رمز پیروزی انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته بود.

وی گفت: دشمن در همه حال سعی بر این دارد تا هجمه های سنگی علیه ایران وارد کند و وظیفه ما در مقابل فتنه های دشمنان هوشیاری با بصیرت است و دنیا بداند مقابله با دشمنان اسلام تا مرز پیروزی ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تاکید بر اینکه رفع مشکلات مردم از اصلی ترین دغدغه های مسئولان می باشد گفت: باید به یاد داشته باشیم که مسئولیت کنونی ما امانتی بیش نیست و مدیران ما همیشه قدردان خون شهدا و امنیتی که امروز شامل حال ماست باشند چرا که حاصل جانفشانی های این عزیزان است و مدیران و مسئولان باورسازی را جایگزین باورسوزی کنند.

سردار بابازاده افزود: پویای علمی کشور مثال‌زدنی است و سیر دستیابی دانشمندان و محققان کشور در ۴۰ سال گذشته به تکنولوژی‌های روز دنیا بسیار ارزشمند و غیرقابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب است.

وی ادامه داد: ما بیش از ۳۶ هزار دانش‌آموز و ۵ هزار فرهنگی شهید در دوران دفاع مقدس داریم و این مساله نشان دهنده این است که معلمان آماده‌ترین قشر جامعه برای دفاع از کشور هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اضافه کرد: کشور ما در مقطع حساسی قرار دارد و مردم ما باید با بصیرت جواب پیچیده‌ترین توطیه‌ها و فتنه‌ها را بدهند.

به گزارش خبرگزاری بسیج ا زاردبیل: زنگ انقلاب صبح امروز در سالن شهید نادر دیرین اردبیل به صدا در آمد.

تبعیت از ولایت و رهبری رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود/ مبارزه با دشمنان اسلام ادامه دارد

ارسال نظرات