مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب گفت: اقتدار بسیج فکر تجاوز در ابرقدرت های دنیا علیه کشورمان را مسدود کرده است.
کد خبر: ۸۹۸۳۲۱۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب،حجت الاسلام نعیم اربابی در رزمایش بزرگ بیت المقدس گردان حوزه حضرت ابوالفضل (ع) حکمی بسیجیان را مایه عزت و اقدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: مرد میدان های سخت و دشوار همیشه بسیج بوده است و از بدو تشکیل بسیج به دستور تاریخی امام راحل، این شجره طیبه همیشه خار چشم دشمنان بوده و هست و انقلاب اسلامی به داشتن چنین فدایی بزرگی به خود می بالد.

 

اربابی برگزاری رزمایش های گردان های بسیج را نمایش گوشه ای از توانمندی و اقدتدار بسیج سرافراز دانست و گفت: این پیشرفت ها و فتح قله های بزرگ علمی در علوم مختلف کشور محقق نمی شد مگر به واسطه امنیت پایدار که شما بسیجیان ولایتمدار همیشه در این راه ثابت قدم هستید و دشمنان ما این موضوع را کاملا درک کرده اند و می دانند که تا بسیج هست حتی فکر حمله نظامی را در مغز خود نمی پرورانند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب با توجه به ایام الله دهه فجر، بسیج را همیشه فجر آفرین نام برد و بیان کرد: تفکر بسیجی بود که انقلاب اسلامی ایران را به رهبری امام راحل به پیروزی رساند و امروز نیز تفکر بسیجی است که باید این نظام و انقلاب حفظ شود و به یاری خداوند به دست صاحب اصلی اش حضرت ولیعصر(عج) رسانده شود و حق در جهان پایدار و باطل نابود گردد.

 

اربابی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است گفت: روزی که امام راحل گفت ما انقلابمان را به دنیا صادر می کنیم کسی فکر نمی کرد که این گفته خیلی زود محقق شود و امروز در دورترین نقاط دنیا مردم از انقلاب اسلامی ما الگو گرفته اند و با کفر مقابله می کنند و کشور ما ایران در چشم جهانیان عزیز و کشور آمریکا در چشم جهانیان منفور است و این حقیقتی است که همه می دانند.

 

وی در خطاب به مسئولین گفت: این مردم انقلابی مستحق برخورداری از حقوق اجتماعی و اقتصادی مطلبوی هستند و کشور ما با داشتن سرمایه های عظیم انسانی و پتانسیل های اقتصادی باید وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تغییر کند. زیرا اگر تهدید ما را متوجه باشد بازهم همین پا برهنه گان و کوخ نشینان هستند که برای دفاع از این نظام و انقلاب سینه سپر خواهند کرد و خداوند اجر آنها را ضایع نخواهد گذاشت.

 

اربابی گریزی به توافق نامه برجام زد و گفت: از برجام فقط اسمی باقی مانده و در عمل شاهد تغییرات اساسی که به نفع ملت ما باشد وجود ندارد و دشمن برجام را وسیله ای قرار داده که جلو پیشرفت ما را بگیرد و ما را از رسیدن به حقوق خود باز دارد که متاسفانه این چنین شده است که مسئولین باید زودتر فکر چاره ای کنند.

 

ارسال نظرات