خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: تبیین دستاورهای انقلاب اسلامی باعث می شود خیلی از جوانان و نسل جدید با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند .
کد خبر: ۸۹۸۳۲۲۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر بسیجیان و مسوولین شهرستان البرز با امام جمعه شهر الوند دیدار کردند .
سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در این دیدار گفت : یکی از وظایف ما مسوولین تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است .
وی بیان داشت : تبیین دستاورهای انقلاب اسلامی باعث می شود خیلی از جوانان و نسل جدید با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند .
حیدری ادامه داد : در بحث اغتشاشات اخیر یکی از معضلاتی این بود که جوانان ما دستاورهای انقلاب برای اینها خوب تبیین نشده است و افراد سودجو و ضد انقلاب تفکرات این ها را نسبت به انقلاب بد بین کرده اند .
وی با اشاره به استقلال سیاسی نداشتن دوره پهلوی افزود : در زمان پهلوی دکتر امینی که میخواست نخست وزیر شود باید مهر تایید آمریکا را می گرفت و بعد نخست وزیر می شد، همه چیزمان گره خورده بود به استکبار ر هرچه آنها تصمیم می گرفتند باید انجام می شد .
حجت السلام طهماسبی امام جمعه شهر الوند در این مراسم گفت : در زمان پهلوی نفت فروخته می شد ولی اثری از آبادانی و توسعه نبود ، یک از شاهکار های امام راحل و انقلابیون بود .
وی اذعان کرد: امروزه بیکاری ، اختلاس ، کم کاری و خیانت ولی اینها جریان نیست بلکه مورد است در زمان پهلوی فساد جریانی بود و در جمهوری اسلامی ایران فساد جریانی نداریم .
وی ایجاد عدالت و توضیح منابع ها دانست و افزود: امروزه حقا عدالت نسبی برقرار است و عدالت به معنای مواسات نیست ، عدالت یعنی هر چیز جای خود قرار داده شود .
وی در پایان افزود: همه با هم دست در دست هم برای آبادانی کشورمان ایران تلاش کنیم تا انش الله بتوانیم این پرچم را به دست صاحب این انقلاب برسانیم .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها