سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه شهرستان اردبیل در گفتگو با بسیج:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: مصادف با عملیات غرور آفرین والفجر ۸، یادواره شهدای محلات وحدت و شهدای انقلاب اسلامی اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۳۳۱۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

یادواره شهدای والفجر ۸ و شهدای انقلاب اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن دهقان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل، از برگزاری یادواره شهدای  عملیات غرور آفرین والفجر 8 خبر دارد و تصریح کرد: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، مراسم یادواره شهدای عملیات ولفجر 8 و شهدای محلات وحدت و شهدای انقلاب اسلامی اردبیل، روز 19 بهمن برگزار می شود.

سرهنگ دهقان کرد: یادواره شهدای عملیات والفجر 8، پنجشنبه 19 بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع هاشمیه وحدت با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران و آحاد مردم برگزار می شود تا تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا و پاسداشت یاد و نام این عزت آفرینان انجام شود.

وی گفت: عملیات والفجر 8 به اذعان دشمن و بسیاری از فرماندهان رژیم بعث عراق و حتی تحلیلگران مسائل نظامی گفتمان و ادبیات جنگ و مذاکراتی که تا پیش از این بر روی میز بود به طور غافلگیرانه ای تغییر داد.

دهقان با اشاره به رشادت های رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس که چگونه در والفجر 8 و رود اروند با خدای خود عشق بازی می کردند، افزود: رزمندگان در عملیات والفجر 8، دل دریایی خود را به اروند خروشان زدند تا این انقلاب و اسلام و کلام امام خمینی (ره) پایدار بماند.

وی اظهار داشت: سپاه حضرت عباس(ع) و سپاه ناحیه شهرستان اردبیل به عنوان یک رسالت فرهنگی و ارزشی در طول سال برگزاری یادواره های متعدد را در دستور کار قرار داده تا از این طریق بتواند ارزش های ناب انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت را که بر گرفته از آرمان بلند حسینی است به نسل های بعد منتقل کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار