خبرهای داغ:
فرماندار شاهرود:

عده‌ای نمی‌خواهند نشاط و امید در جامعه باشد/ امروز وحدت مردم و دولت باید حفظ شود

فرماندار شهرستان شاهرود گفت: عده‌ای نمی‌خواهند شور، نشاط و امید در جامعه باشد؛ چراکه سرزندگی سبب رشد و حرکت می‌شود و آن‌ها از این ترس دارند.
کد خبر: ۸۹۸۳۳۱۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی در برنامه بزرگداشت دهه مبارک فجر که با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان شهرستان در مسجد جوادیه شهنما برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدا و ایام فاطمیه و تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه این دهه فرصتی است تا دستاورد‌های انقلاب به اطلاع مردم رسانده شود، اظهار کرد: در طول قریب به ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان تمام تلاش خود را انجام دادند تا این انقلاب را از مسیرش منحرف کنند، اما نتوانستند، این انقلاب به پشتوانه مردم و امداد غیبی خداوند و رهبری‌های داعیه امام و رهبر انقلاب با توان به پیش می‌رود.
وی افزود: ما در طول این سالیان دراز پیشرفت‌های بسیاری را در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی اجتماعی و ورزشی کسب کرده‌ایم که همه این دستاورد‌ها به حضور شما مردم در صحنه محقق شده است.
معاون استاندار و فرماندار شاهرود با بیان اینکه امروز هم برای پیشرفت و آبادانی و ارتقای کشور نیاز به حضور مردم در صحنه است، گفت: ما شاهد بودیم که در کشور فتنه‌ها و اغتشاشاتی رخ داد که همه این اتفاقات با حضور شما مردم با بصیرت و هوشیار خنثی شد و دشمن همین را هدف قرار داده است.
هاشمی ادامه داد: امروز وحدت مردم و دولت خدمت‌گزار باید بیش از پیش حفظ شود؛ چراکه دشمن می‌خواهد بین مردم، دولت و نظام ایجاد شکاف کند و به اهداف خود برسد.
وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت برطرف‌کردن مشکلات مردم و خدمت به شماست، گفت: در دهه فجر امسال ۱۳۳ پروژه در شهرستان افتتاح خواهد شد که عمرانی و اقتصادی است و ایجاد قریب به ۱۰۰ شغل مستقیم می‌کند و ما تلاش داریم تا با این فعالیت‌ها هم چرخه تولید و هم اشتغال را بتوانیم ایجاد کنیم و از مشکلات جامعه کم کنیم.
فرماندار شاهرود با بیان اینکه رهبری بر امیدآفرینی در جامعه تأکید دارند، گفت: عده‌ای نمی‌خواهند شور و نشاط و امید در جامعه باشد؛ چراکه این نشاط و شور و سرزندگی سبب رشد و حرکت و بالندگی و کار می‌شود و آن‌ها از این ترس دارند.
هاشمی با تأکید بر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که از شعار‌های و اصول انقلاب است، بیان کرد: دشمن این را نمی‌خواهد و می‌خواهد ما وابسته باشیم و برای همین با ما سردشمنی دارد و باید هوشیار باشیم و دشمنی دشمن را شناخته و با وحدت و اتحاد و کار و تلاش توطئه‌های آنان را خنثی کنیم.
در این مراسم، حجت‌الاسلام محمد حسین‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود نیز در سخنانی به ارائه گزارشی از برنامه‌های دهه فجر در شهرستان شاهرود پرداخت و بر حضور پرشور مردم در برنامه‌ها تأکید کرد.
این برنامه به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود و پایگاه بسیج امام حسن مجتبی (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها