خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه با بیان این که مردم به یاد آورند که زمانی عزت و شأن این ملت زیر پای شاهنشاه و استکبار جهانی له شده بود گفت : کمبودها و مشکلات اقتصادی زیاد است اما ملت ایران این عزت و اقتداری که به واسطه این انقلاب به وجود آمده است و روزهای سخت قبل از انقلاب را نباید فراموش کنند.
کد خبر: ۸۹۸۳۳۴۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مولوی عبداللهی امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه در مراسم نواخته شدن گلبانگ انقلاب اسلامی در شهرستان درمیان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت : مردم می بایست سرنوشت گذشتگان را به جوانان یادآور شوند و قدردان زحمات کسانی که برای این انقلاب جان فشانی کرده اند باشند.

وی با بیان اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شاهد بهره برداری از هزاران پروژه در سراسر کشور هستیم گفت : الحمد لله در شهرستان درمیان بیش از صد پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه در ادامه افزود : بزرگان این انقلاب به یاد دارند که زمانی بر این کشور گذشته است که زنان مسلمان ایرانی اختیار چادر و حجاب خودشان را نداشته اند.

وی با بیان این که مردم به یاد آورند که زمانی عزت و شأن این ملت زیر پای شاهنشاه و استکبار جهانی له شده بود گفت : کمبودها و مشکلات اقتصادی زیاد است اما ملت ایران این عزت و اقتداری که به واسطه این انقلاب به وجود آمده است و روزهای سخت قبل از انقلاب را نباید فراموش کنند.

مولوی عبداللهی افزود : مشکلات و کمبودهای امروز در مقابل عزت اسلام و انقلاب ناچیز است.

وی از نعمت آسایش ، وحدت ، اخوت و همدلی به عنوان نعمت های الهی و دستاورد و ارمغان انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود : همه مردم می بایست شکرگزار این نعمت های الهی باشند.

وی با بیان این که خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست گفت : مسئولین نهایت سعی و تلاش خودشان را در جهت رفع مشکلات مردم انجام بدهند.

امام جمعه اهل سنت اسدیه بزرگترین تجلیل از این انقلاب را دلگرم کردن مردم  نسبت به انقلاب دانست و گفت : از مسئولین تقاضا دارم که با عملکرد خویش مردم را به این انقلاب و نظام دلگرم کنند.

وی در پایان به گفته یکی از سیاسیون آمریکا مبنی بر این که " نباید بگذاریم انقلاب اسلامی به جشن چهل سالگی برسد و نباید این انقلاب چهل ساله شود. " اشاره کرد و گفت : به کوری چشم آمریکا و دشمنان این نظام جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار کردیم و انشاالله روزی خواهد آمد که برچیده شدن ظلم و فساد را جشن خواهیم گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها