فرمانده ناحیه ثارالله یزد در مجمع سالانه بسیج ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد:
فرمانده ناحیه ثارالله یزد خاطر نشان کرد: وظیفه امروز همه ی ما بسیجیان مقابله با تهاجمات دشمن و تلاش برای حفظ و گسترش دست آوردهای انقلاب اسلامی ایران میباشد که باید با جان و دل از آن حفاظت کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۳۳۵۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) و در آستانه آغاز چهلمین سالگرد ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی همایش مجمع سالانه بسیج ناحیه مقاومت بسیج ثارالله در محل حسینیه مسجد روضه محمدیه با حضور کارگروه ها و اقشار بسیج و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.
در این همایش ابتدا فرمانده ناحیه ثارالله سرهنگ مهدی دهقان در رابطه با دهه فجر و تقارن آن با شهادت حضرت زهرا (س) مطالبی را بیان نمودند وی با اشاره به مقطع حساس انقلاب اسلامی و تهاجمات دشمن در عرصه های نظامی ،سیاسی، اقتصادی و بخصوص تهاجم فرهنگی لزوم پیروی از ولایت وجهاد خستگی ناپذیر در همه ی عرصه ها را ازبسیجیان و کارگروه ها و اقشار بسیج خواستار شد.
فرمانده ناحیه ثارالله در ادامه با یادآوری فداکاری حضرت زهرا(س) در دفاع از حریم امامت و ولایت و همچنین فداکاری و جان فشانی شهدای عالیقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم تصریح کرد: وظیفه امروز همه ی ما بسیجیان مقابله با تهاجمات دشمن و تلاش برای حفظ و گسترش دست آوردهای انقلاب اسلامی ایران میباشد که باید با جان و دل از آن حفاظت کنیم.
وی درادامه افزود: امروز ماباید راهکارهای سال 97 که حضورجوانان ونوجوانان درمساجد است را ترسیم کنیم ومشکلات وموانع رابررسی کنیم ، بخاطراینکه مسجد پایگاه دفاع از انقلاب است وپایه های نظام اسلامی رامستحکم می کند وحضورکم جوانان درمساجد یکی از این مشکلات است.
دهقان درپایان اظهار امید واری کرد ان شاءالله که بتوانیم با طرحهایی مثل مسجد محوری حضورجوانان را بیشتر کنیم ومساجد راکه زمانی محل اعزام جوانان ورزمندگان بسوی جبهه ها بود را احیا ء کنیم.
در ادامه این مجمع رادمنش مسئول کارگروه اجتماعی ناحیه ثارالله گزارش اقدامات یک سالانه این کارگروه را به جمع حاضر ارائه نمود.
درپایان ریاست محترم مجمع آقای مهندس سیفی در رابطه با برنامه های اجرا شده در سال 96 توسط مجمع و همچنین برنامه ریزی برنامه های سال آتی 1397مطالبی رابیان نمود.
لازم بذکراست:بمناسبت ایام سوگواری حضرت زهرائ(س) مداح اهل بیت سید علیرضا حیدری به مداحی ومرصیه سرایی پرداخت وهمچنین گروه سرود میثاق پایگاه شهید رهاوی به اجرای سرودی درباره انقلاب پرداختند.
ارسال نظرات