خبرهای داغ:
مراسم تجلیل از خانواده‎های معظم شهدای انقلاب و مدافعان حرم در ایام‎الله دهه فجر در قم برگزار می‏ شود.
کد خبر: ۸۹۸۳۳۸۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵

تجلیل خانواده‎های شهدای مدافع حرم در دهه فجر قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید استان قم امروز در جمع خبرنگاران با ذکر این مطلب که برنامههای دهه فجر انقلاب اسلامی در بخشهای مختلف و در کمیته ایثارگران استان قم تدوین و در  حال اجرا است گفت: کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان با 26 دستگاه اجرایی فعالیت خود را در استان سامان داده است .

وی افزود: از جمله مهمترین برنامههای این ستاد می‏توان به برگزاری برنامه مهمانی لاله ها در گلزارهای شهدای استان قم اشاره کرد.

مدیرکل بنیاد شهید قم بیان کرد: تجلیل از خانواده‏های شهدا به ویژه مادران و همسران شهدای انقلاب و مدافع حرم و همچنین 100 شهید انقلاب و 168 جانباز و آزاد انقلاب از جمله برنامههای این دهه است.

وی گفت:همایش مهمانی لاله ها در روز پنجشنبه 19 بهمن ماه در سراسر استان و از ساعت 15:30 با پیام مقام معظم رهبری که توسط معاون رئیس جمهور و نماینده ولی فقیه در استان قرائت می شود برگزار خواهد شد.

هاشمی اظهارکرد: زنگ ایثار در مدارس و برگزاری برنامههای مرتبط ایثار و شهادت در مدارس، همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی به نام شهدا در مداسر استان و همچنین یادواره های شهدای انقلاب از دیگر برنامههای این ایام است.

وی گفت: برگزاری یادواردههای متعدد در مساجد و حسینیهها و همچنین نامگذاری پروژههای خدمت رسانی از سوی نهادهای دولتی به نام شهدا از دیگر فعالیتهایی است که در این راستا برگزار می شود.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات