خبرهای داغ:
همایش خانوادگی سالانه پیشکسوتان جهاد وشهادت لشکر مقدس امام حسین (ع) با حضور دانشمند فرهیخته حجت الاسلام ماندگاری در اردوگاه فرهنگی درچه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۳۳۹۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر امام حسین (ع) اصفهان، همایش خانوادگی رزمندگان پیشکسوت لشکر امام حسین (ع) در اردوگاه درچه برگزار شد. حجت الاسلام موسوی نماینده، ولی فقیه در لشکر امام حسین (ع) در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به مدعوین به عملکرد لشکر در دهه اخیر اشاره کرد و از کلیه پیشکسوتان خواست با مشارکت و همفکری خود رزمندگان لشکر را یاری کنند.
در ادامه جلسه حجت الاسلام ماندگاری خطاب به شرکت کنندگان ضمن تجلیل از رشادت‌ها و دلیر مردی‌های حاضران در دفاع مقدس بازنشستگان را به حضور در سه عرصه دعوت کرد.
وی افزود: هر کدام از شما باید در سه عرصه فعال باشید که عبارتند از: ۱-نقش آفرینی در خانواده ۲-نقش آفرینی در محله ۳-نقش آفرینی در اجتماع وجامعه

وی گفت: این نقش آفرینی‌ها به استناد شعار همیشگی ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم می‌باشد.
این سخنران در ادامه بیان کرد که نصایح ما نباید به صورت امری و تحکمی باشد، چون این شیوه در حال حاضر جوابگو نیست و الان باید نصایح به صورت تمثیل و تاریخی و داستانی بیان شود.
ماندگاری خاطراتی از امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را بیان کرد که مقام معظم رهبری فرمود: ه بودند در ایام کودکی در عصری که رادیو و تلوزیون نبود و شب‌ها بلند بود همه‌ی خانواده دور کرسی می‌نشستیم و مادر داستان‌های قرآنی برایمان تعریف میکرد و یا اشعار حافظ را میخواند و طوری که درون اشعار وقصه‌ها پر از نصیحت و راه و روش زندگی بود.
این سخنران عنوان کرد باتوجه به گذشت ۳۹ سال از انقلاب و ورود به ۴۰ سالگی هنوز در برخی از عرصه‌ها با ضعف روبرو هستیم و علت آن کنار کشیدن شما بازنشستگان از صحنه می‌باشد.
لازم به ذکر است در حاشیه مراسم، باهمکاری آماد، پشتیبانی و روابط عمومی لشکر امام حسین (ع) با همکاری معاونت فرهنگی اقدام به برپایی غرفه‌های محصولات فرهنگی و عکاسی و ایستگاه‌های پذیرایی نمودند که با استقبال حاضران مواجه شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها