راه امام را با بصیرت سرلوحه کار خود قرار دهیم  

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان  گفت:باید امام رابه خوبی بشناسیم و با بصیرت راه امام را سرلوحه کار خود قرار دهیم .
کد خبر: ۸۹۸۳۴۰۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام شمس الله جلیلیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در جمع پاسداران به مناسبت ایام الله دهه فجر ضمن گرامیداشت دهه مبارکه فجر  با اشاره به روایت رسول اکرم (ص)؛ گفت: در هر دوره ای باید مردان خالصی باشند که غبار را از چهره دین بزدایند امام راحل نیز یکی از مصادیق بارز بندگان خالص خدا هستند که در هر عصر و دوران غبار از چهره دین می‌زداید و  این امام عزیز از گران‌بهاترین ثروت ملی ایران هستند.

وی در ادامه با اشاره به تاریخ اسلام بعد از حضرت معصومین، عصر غیبت را به دو دوره هزارساله و 40 ساله بعد از انقلاب اسلامی تقسیم کرده و نقش علما شیعه را تا دور قبل از انقلاب؛ تبیین اسلام ناب بر اساس قرآن و سنت، مبارزه با ظلم، پاسخگویی به افکار انحرافی، پاسداری از کیان اسلام و مسلمین و دین و تلاش برای ایجاد زمینه حاکمیت دینی دانستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به دوره دوم یعنی از انقلاب اسلامی تاکنون، گفت: نقش امام راحل در شکل‌گیری انقلاب با دستاوردهای بسیار ارزشمند ازجمله حاکمیت و گفتمان دینی و تغییر ماهیت حکومت ضد دینی به حکومت دینی با محوریت ولایت‌فقیه، تغیر در ساختار، سازمان و نظام قانون‌گذاری غیردینی به سیستم اسلامی، تبدیل شیعه تحقیرشده منزوی به شیعه پرچم‌دار اسلام ناب محمدی و تبدیل دوقطبی نظام سرمایه‌گذاری و نظام سوسیالیستی به دوقطبی اسلام و نظام و سلطه پرداخته و... بوده است.

وی با اشاره به اینکه سه عامل اساسی که سبب پیروزی انقلاب شد و برای پیش برد انقلاب نیازمند همین عامل ها هستیم گفت:  از جمله عوامل رهبری انقلاب برای دعوت به حق، مردم همیشه در صحنه که در برابر ناملایمانت تسلیم نشوند  و رمز موفقیت این مردم توکل به خدا ست .

  جلیلیان با اشاره به اینکه در شرایطی هستیم که نیازداریم به فرموده رهبر همه سعی کنند شخصیت امام را با همان ابعاد عظیم به درستی بشناسند.عنوان کرد:عواملی که سبب پیروزی  شده برای بقای انقلاب لازم  است، انقلاب بدون امام شناخته شده نیست و امام شناسنامه انقلاب است می خواهیم این انقلاب با این همه برکات راه خود را ادامه دهد و به همین خاطرباید امام رابه خوبی بشناسیم و با بصیرت راه امام را سرلوحه کار خود قرار دهیم .

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان  افزود: تفکر پرچم سرخ حسینی، سبز مهدوی و ولایت فقیه است که سبب مقاومت های مختلف شیعه  شده ودر دنیا می بینیم حتی گرایش به اسلام با محوریت شیعه بیشتر شده است .

وی عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی است که لبنان و شیعیان لبنان از حالت انزوا و تحت فشار بودن بیرون امده و مهمترین کانال ارتباط  نظام جمهوری اسلامی با جهان عرب است  و شیعیان حزب الله نقش  تعیین کننده در بحث اسرائیل را دارند و در آینده سرنوشت مردم فلسطین در همین جا تعیین می شد.

وی بابیان اینکه شرایط کنونی تنها راه رشد و ترقی و پیشبرد نظام اسلامی بااین‌همه آثار و برکات و درگرو حرکت در مسیر ترسیم‌شده توسط امام راحل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات