مدیر آموزش‌وپرورش فردیس:

امام راحل (ره) همواره از نسل جوان حمایت می‌کردند

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو کرج گفت: امام راحل (ره) همواره از نسل جوان و دانش آموزان حمایت می‌کردند و بی‌شک دعای خیر ایشان بدرقه راه تمام دانش آموزان خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۸۳۴۱۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فرشته فهمیده پیش از ظهر امروز در آیین متمرکز زنگ انقلاب که مدرسه دخترانه رضوان برگزار شد، گفت: ما موظف هستیم برای نسل جوان و دانش آموزان بازگو کنیم در دوران انقلاب چه اتفاق‌هایی افتاده است.

امام راحل (ره) همواره از نسل جوان حمایت می‌کردند

وی افزود: با تبیین مسائل انقلابی است که ما درک خواهیم کرد شرایط زندگی در دوران طاغوت چگونه بوده و جوانان ما برای چه دست به انقلاب زدند.

مدیر آموزش‌وپرورش فردیس، بیان کرد: ما همواره یاد امام راحل (ره) و شهدای انقلاب را فراموش نخواهیم کرد و با تمام توان درراه آن بزرگان قدم بر خواهیم داشت.

فهمیده یادآور شد: نباید اجازه دهیم رشادت‌های دوران انقلاب به دست فراموشی سپرده شود تا عده‌ای سو استفاده کنند و به تحریف وقایع بپردازند.

وی ادامه داد: امام راحل (ره) همواره از نسل جوان و دانش آموزان حمایت می‌کردند و بی‌شک دعای خیر ایشان بدرقه راه تمام دانش آموزان خواهد بود.

مدیر آموزش‌وپرورش فردیس اظهار کرد: نسل جوان و دانش آموزان کنونی با انجام رشادت و ایجاد دستاوردهای بزرگ می‌توانند قدم بزرگی برای این انقلاب بردارند.

فهمیده با اشاره به مصادف شدن ایام فاطمیه و دهه فجر، توضیح داد: حضرت فاطمه اسوه پاکی، ولایت‌پذیری، حجاب و ایمان است و ما باید این ایام را گرامی بداریم و سعی کنیم از حضرت فاطمه زهرا (س) الگوبرداری کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نسل جوان همواره پشتیبان خط رهبری خواهند بود تا سیلی محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان ایران اسلامی باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها