مسئول تربیت بدنی سپاه روح الله از برگزاری مسابقات متعدد ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در سطح نیروهای مسلح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۳۴۱۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰

سرهنگ پاسدار سلیم آبادی مسئول تربیت بدنی سپاه روح الله در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با تبریک فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران از برنامه‌های تدارک دیده شده توسط این معاونت در این ایامم خبر داد و گفت: معاونت تربیت بدنی سپاه روح‌الله ویژه کارکنان پایور در رشته‌های مختلف ورزشی مسابقاتی را تدارک و اجرایی می‌کند.

وی افزود: در رشته والیبال مسابقات در سطح نیروهای مسلح استان به میزبانی سپاه روح‌الله برگزار خواهد شد همچنین در رشته آمادگی جسمانی ناحیه اراک میزبان شرکت کنندگان در این مسابقات خواهد بود.

مسئول تربیت بدنی سپاه روح الله با تاکید بر اینکه مسابقات دارت ویژه خانواده‌های کارکنان پایور سپاه بخشی دیگر از برنامه‌های این ایام است، تصریح کرد: در رشته‌های طناب‌کشی و تیراندازی لیزری مسابقات به میزبانی نیروی انتظامی استان برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار سلیم‌آبادی برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ را به میزبانی نیروی هوایی ارتش در استان عنوان کرد و گفت: مسابقات تیراندازی ویژه بسیج طلاب در شهرک مهاجران و به میزبانی پتروشیمی اراک برگزار و نفرات برتر این دوره از مسابقات مشخص شدند.

وی افزود: گرامیداشت عملیات والفجر 8 و هفته حفاظت اطلاعات نیز یک دوره مسابقات داخلی سپاه با مشارکت تربیت بدنی در حال برگزاری است.

مسئول تربیت بدنی سپاه روح الله خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات شنا در گردان مهندسی 42 قدر و مسابقات تیراندازی و والیبال نیز در سطح کارکنان پایور سپاه روح‌الله نیز در این ایام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات