امام‌جمعه فردیس:

دانش آموزان سرمایه‌های انقلاب هستند

امام‌جمعه فردیس گفت: دانش آموزان سرمایه‌های انقلاب هستند و باید از این سرمایه‌ها نهایت استفاده را ببریم تا به اهداف و آرمان‌های انقلاب دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۳۴۲۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی پیش از ظهر امروز در سی و نهمین جشن انقلاب اسلامی که در مدرسه دختران رضوان برگزار شد، گفت: پیش از انقلاب ایران هیچ استقلالی نداشت و این در حالی است که امروزه به استقلال حقیقی رسیده‌ایم.

دانش آموزان سرمایه‌های انقلاب هستند

وی افزود: در دوران پیش از انقلاب مردم از ظلم و طاغوت خسته شدند و سرانجام در سال 57 برای براندازی حکومت شاهنشاهی اقدام کردند و بالاخره به نتیجه واحد رسیدند.

امام‌جمعه فردیس بیان کرد: هدف مردم داشتن حکومتی با محوریت مردم‌سالاری بود که با فرامین امام راحل (ره) و جسارت مردم محقق شد.

ایمانی ادامه داد: نقاط ضعفی در کشور وجود دارد که برگرفته از ضعف مدیریتی برخی از مسئولان است و لازم است به این مسائل رسیدگی شود.

وی یادآور شد: مردم آزادی‌خواه ایران اسلامی هرگز اجازه ندادند دشمنان به اهداف شوم خود برسند چراکه دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره برای خدشه واردکردن به‌نظام و حکومت ایران تلاش کردند.

امام‌جمعه فردیس تصریح کرد: دانش آموزان سرمایه‌های انقلاب هستند و باید از این سرمایه‌ها نهایت استفاده را ببریم تا به اهداف و آرمان‌های انقلاب دست پیدا کنیم.

ایمانی افزود: جوانان باید تلاش خود را در تمامی زمینه‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و ورزشی به‌کارگیرند تا برای این کشور افتخارآفرینی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار