مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سراب با گرامیداشت دهه فجر، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی خیزش عظیمی برای تفکرات دینی در همه نقاط جهان به وجود آمد که موجب تجدید حیات معنوی و دینی بشر شد.
کد خبر: ۸۹۸۳۴۳۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵

حجت السلام حسین عبدالرحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: با پیروزی انقلاب در سال 57 در ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و پشتیبانی مردم بساط ظلم و طاغوت و نظام سلطنتی شاهنشاهی از ایران برچیده شد و ملت ایران با تاسی از مکتب عاشورا و آموزه های دینی با تمام توان در مقابل استکبار جهانی ایستاد و پیروز شد.

وی هدف از انقلاب را برپایی حکومت اسلامی در ایران و احیای مجدد اسلام در کشورهای اسلامی و صادر کردن انقلاب به همه جهان و آماده کردن زمینه ظهور منجی موعود(عج) عنوان کرد.

حجت الاسلام عبدالرحیمی اظهارداشت: ما وظیفه داریم اسلام را در همه جای دنیا معرفی کنیم و امیدواریم بتوانبم پرچم اسلام و جمهوری اسلامی را در همه جای دنیا برفراشته و به تدریج انقلاب خودمان را به خارج صادر کنیم.

وی یادآور شد: این جمهوری اسلامی که ثمره خون شهیدان زیادی است با هوشیاری و بصیرت و دشمن شناسی ملت تا پای جان وفا دار مانده و با آمادگی خود صدور انقلاب اسلامی و ابلاغ پیام شهیدان زمینه را برای قیام منجی عالم بشریت فراهم  می سازد.

حجت الاسلام عبدالرحیمی اضافه کرد: حضرت امام(ره) با پی ریزی انقلاب اسلامی و خنثی سازی توطئه های پی در پی استکبار جهانی ضمن توفیق در تحقق بخشیدن  به صدور پیام های معنوی و دینی انقلاب اسلامی سر منشا تحولات عظیمی در جهان معاصر شد و عصر جدیدی را در تاریخ بشر آغاز کرد.

 

ارسال نظرات