خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) گفت: مبارزه جبهه مقاومت با گروهک‌های تکفیری در منطقه همچنان ادامه دارد و رزمندگان خوزستانی‌ در این نبرد پیشگام هستند. شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم باعث عزت و افتخار ما هستند.
کد خبر: ۸۹۸۳۴۷۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
سرهنگ عبدالرضا حاجتی ظهر امروز  با اشاره به شهادت مدافع حرم «جاسم حمید» اظهار کرد: او یکی از فرزندان خوزستان و از پیشکسوتان جهاد و مقاومت است که در استان حماه سوریه به درجه رفیع شهادت رسید.
 
وی افزود: پیکر پاک شهید جاسم حمید امروز به فرودگاه اهواز می‌رسد و از مردم شریف اهواز دعوت می‌کنیم که به استقبال این شهید بروند. اینها فرزندان این مرزوبوم هستند که خون خود را فدای حضرت زینب (س) کردند.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) عنوان کرد: مبارزه جبهه مقاومت با گروهک‌های تکفیری در منطقه همچنان ادامه دارد و رزمندگان خوزستانی‌ در این نبرد پیشگام هستند. شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم باعث عزت و افتخار ما هستند.
 
وی با بیان اینکه پیکر 28 شهید تازه تفحص شده روز گذشته از طریق مرز شلمچه وارد کشور شد، گفت: شب گذشته مردم در حرم حضرت علی بن مهزیار در اهواز با این شهدا وداع کردند. در این هفته نیز برای شناسایی به تهران منتقل می‌شوند.
 
حاجتی بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی رویای شکست ما را با خود به گور خواهند برد زیرا رزمندگان ما در دفاع مقدس با دستان خالی دشمن را زمین‌گیر کردند و امروز که ایران یکی از قدرت‌های مطرح جهان است، هم هیچ تهدیدی نمی تواند این بدنه استوار را بلرزاند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها