نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: متأسفانه چهره واقعی طاغوتیان و حکومت پهلوی برای مردم و به ‌ویژه نسل جوان به‌ خوبی تبیین نشده است.
کد خبر: ۸۹۸۳۵۲۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی درجمع مردم شهرکرد، با اشاره به چهره خبیث حکومت طاغوت، اظهار کرد: متأسفانه چهره واقعی طاغوتیان و حکومت پهلوی برای مردم و به‌ویژه نسل جوان به‌خوبی تبیین نشده است و بعضی‌ها از روی غفلت به‌دنبال تطهیر چهره آن‌ها هستند.

وی ادامه داد: با مروری خاطراتی که از نزدیکان شاه  گفته متوجه می‌شویم نزدیکترین افراد به شاه ایران که نفوذ بسیار بالایی بر او داشتند از فرقه بهابیت بودند و همچنین دارای فساد اخلاقی گسترده بودند.

امام جمعه شهرکرد با بیان برخی از فسادهای اخلاقی شاه و نزدیکانش، خاطرنشان کرد: شاهد بودیم در زمان طاغوت اموال کشور صرف شهوترانی شاه و خانواده او می‌شد و به‌علت خفقان شدیدی که در آن زمان در دربار  و کشور وجود داشت کسی حق اعتراض به این مسائل را نداشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد:اضافه کرد: دیکتاتوری به‌ معنای واقعی با شکل‌گیری و نفوذ ساواک در کشور حاکم شد و این گروه با کوچکترین حرف و اعتراض بدترین رفتارها را با فرد معترض انجام می‌دادند، اما خوشبختانه شاهد بودیم با لطف خداوند‌، با رهبری امام راحل و همت مردم ریشه این جرثومه فساد در کشور خشکیده شد.

وی با تأکید بر اینکه دشمن درصدد تطهیر چهره شاه و خاندان پهلوی در کشور است، تصریح کرد: مردم ما هوشیار و آگاهند  و بالاترین اثرگذاری را در بین مردم سراسر دنیا دارند و همچنان در عرصه‌های مختلف به انقلاب اسلامی خدمت می‌کنند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو در هفته آینده،عنوان کرد:چهاردهم بهمن بنام فناوری فضایی نامگذاری شده است که در داخل کشور کارهای بزرگی در این زمینه صورت گرفته و کشور ما هم‌اکنون در بین سایر کشورهای جهان رتبه نهم جهان در دست‌یابی به این فناوری را داراست.

نماینده ولی فقیه در استان:در پایان با بیان اینکه باید نعمت‌های الهی برای رسیدن به مقام اخروی باشد، افزود: باید نگاه ما نسبت به نعمت‌های الهی تغییر کند و بدانیم که این نعمات راهی برای رسیدن به بهشت است و اگر ما از این نعمات به‌ بهترین نحو استفاده کنیم می‌توانیم سر منشا خیر و برکات در این دنیا و آخرت باشیم.

ارسال نظرات