خبرهای داغ:
«ماجراهای گودی» مجموعه‌ای درباره مصرف بهینه برق است که پنج عنوان از آن به قلم پیام ابراهیمی و سولماز خواجه وند وارد بازار کتاب شده است.
کد خبر: ۸۹۸۳۵۴۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی انتشارات فنی ایران(کتاب های نردبان)، این مجموعه ۸ جلدی درباره دخترکی به نام  گودی است  که به همراه آقای دانشمند راهکارهایی را برای مصرف بهینهبرق پیدا می کنند. آقای دانشمند اختراعاتی دارد که همگی انرژی زیادی را مصرف می کنند، گودی به همراه دوستش کوشا با خلق ماجراهایی سعی می کنند راهکارهای درستی برای استفاده از نور و کاربردی کردن ماشین ها پیدا کنند و در این مسیر آقای دانشمند هم تغییر رویه داده و با آنها همراه می‌شود.

نگهبان جعبه‌های پیتزا، المپیک کامپیوتری، یخچال تحریر، هم بازی برق خوار، گره‌های سبیل گربه ای عنوان کتاب های این مجموعه است که زهرا محمد نژاد تصویرگری آنها را برعهده داشته است.

هرکتاب داستانی مجزا دارد و می تواند به طور مستقل برای کودکان خریداری یا بلندخوانی شود.

در بخشی از کتاب «گره‌های سبیل گربه ای» می خوانیم: «آن پایین سالنی بود پر از کوزه های ریز و درشت، دیگ و دیگچه های مسی و کتاب‌های کهنه و قدیمی. مرد لاغری با یک کله‌ی پشمالوُ زیر لب چیزهایی زمزمه می کرد  و عنکبوت صورتی چاقی با یک تاز نازک، جلوی یک تخته سیاه آویزان بود و با گچ، روی تخته می نوشت. تخته سیاه پر از عدد بود. شکل‌های عجیب و غریب و بی سر و ته.»

هر کتاب ۶ هزار تومان قیمت دارد و مناسب گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها