در سومین روز از دهه مبارک فجر به همت بسیج سازندگی؛
به همت بسیج سازندگی سپاه پاسداران شهرستان قروه و در سومین روز از دهه مبارک فجر یک باب خانه عالم در روستای مالوجه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۸۳۵۶۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سعید شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در مراسم بهره برداری از خانه عالم در روستای مالوجه اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۳ تاکنون به همت سپاه پاسداران بیش از ۸۰ طرح محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۳۳ میلیون تومان در شهرستان قروه به اجرا رسیده است.


وی با اشاره به احداث خانه عالم در روستای مالوجه افزود: خانه عالم روستای مالوجه با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیون ریال احداث شده است که سهم سپاه پاسداران ۱۶۰ میلیون ریال و ۱۶۰ میلیون ریال دیگر نیز آورده مردمی بوده است.

فرمانده سپاه قروه از احداث سرویس بهداشتی مسجد روستای مالوجه نیز خبر داد و گفت: این سرویس بهداشتی با ۱۰ چشمه و به همت بسیج سازندگی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال احداث شده است.

وی ادامه داد: از این میزان سهم سپاه پاسداران ۱۲۵ میلیون ریال و ۱۲۵ میلیون ریال دیگر نیز آورده مردمی بوده است.

شعبانی با بیان اینکه اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در دستور کار سپاه پاسداران قرار دارد گفت: این افتخار است که بسیج و سپاه در عرصه سازندگی و در عرصه محرومیت زدایی گام برمی دارد.

وی به اجرای طرح جوادالائمه (ع) در روستای مالوجه اشاره نمود و بیان داشت: این طرح با عنوان کرامت ۲ در روستای مالوجه در حال اجرا می‌باشد و امروز نیز به مناسبت دهه مبارک فجر همایش پیاده روی خانوادگی در این روستا برگزار شده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات