مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه؛

حوادث 96 ادامه توهمات دشمن است

سردار یدالله جوانی، گفت: سپاه و بسیج در خط مقدم مقابله با تهدیدات فراروی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۳۵۶۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار یدالله جوانی در همایش بصیرتی فرهنگیان بسیجی ناحیه 2 شهرستان شهرکرد، که در مجتمع لاله برگزار شد،ضمن تسلیت دهه فاطمیه و گرامی داشت ایام الله دهه فجر، عنوان داشت: باید به رسالت و وظیفه خود که حفظ و نگهداری از انقلاب و آرمان‌های انقلاب است بیشتر بپردازیم و عمل کنیم.

دکتر جوانی، با اشاره با حوادث اخیر اظهار کرد: حوادث اخیر که در کشور بوجود آمد و با توجه به فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره ای به گونه‌ای القاء شد که گویا کار نظام جمهوری اسلامی ایران تمام است و سال 96 پایان عمر جمهوری اسلامی ایران است؛ ولی وقتی به عقب بازگردیم و نگاه کنیم از زمان شکل گیری انقلاب همه دشمنان دست به دست هم دادند و به گونه‌ای رفتار می‌کردند که یعنی جمهوری اسلامی ایران کارش تمام شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ما در 40 سال گذشته همواره شاهد توهمات دشمنان انقلاب اسلامی بوده ایم و توهم 96 ادامه آن می‌باشد.

این کارشناس و تحلیل گر مسایل سیاسی، با اشاره به تلاش دشمن برای القای توهمات خودش به اذهان و افکار آحاد مردم بویژه نسل جوان،  خاطرنشان کرد: حقیقت انقلاب اسلامی به‌گونه‌ای است که تا زمانی که مردم در کنار ولایت باشند حرکت روبه جلو انقلاب قطعی است.

وی به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی اشاره داشت و افزود: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در خصوص فتنه 96 فرمودند" جمهوری اسلامی به فضل الهی بر این مشکلات غلبه خواهد کرد و من می‌دانم که خدا برای جمهوری اسلامی بهترین‌ها را تقدیر کرده است".

این مقام مسئول اظهار کرد: دشمنان ما در تلاش هستند، که نیروهای انقلاب را نسبت به آینده نا امید کند و بالعکس دشمنان را امیدوار، که کار انقلاب به پایان رسیده است و آنان را ترغیب کنند تا به میدان بیایند.

دکتر جوانی افزود: برای آنکه نیروهای انقلاب برای مقابله با دشمن به میدان بیایند باید حقیقت را به گونه‌ای که هست ببینند و اشکالات و ضعف‌ها را هم در نظر داشته باشند و در فکر تقویت دستاوردها و رفع نقاط ضعف باشند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در خط مقدم مقابله با تهدیدات فراروی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: در بحث انقلاب خطری که وجود دارد ایجاد نوعی بدبینی و شک و تردید نسبت به اصل انقلاب است که در فضای مجازی این دیدگاه‌ها را ترویج می‌دهند.

این کارشناس و تحلیل گر مسایل سیاسی با تاکید بر اینکه؛ تردید در انقلاب نوعی جهل و نادانی است، عنوان داشت: حقیقت انقلاب تردید ناپذیر است؛ چرا که جنس انقلاب که با رهبری امام راحل (ره) ایجاد شد از جنس بعثت انبیاء است و همانگونه که نمی توان در بعثت انبیاء تردید ایجاد کرد، در انقلاب اسلامی هم نمی توان تردید ایجاد کرد.

جوانی اظهار کرد: درست است مشکلاتی داریم و به گفته رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، یک‌سری زخم‌هایی در درون کشور وجود دارد؛ ولی باید برای رفع مشکلات پا به میدان بگذاریم و از انقلاب و ارزش‌های آن حراست کنیم.

پاسخ به سوالات حاضران که متشکل از 600 فرهنگی بسیجی ناحیه 2 شهرستان شهرکرد بودند، پایان بخش این همایش بصیرتی در مجتمع لاله بود.

ارسال نظرات