همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر امروز پروژه آبیاری تحت فشار در روستای دیوزند به نمایندگی از ۱۴ پروژه دیگر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۸۳۵۷۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
 خلیل فعله گری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قروه در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کردستان، با بیان اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر ۲۲ پروژه جهاد سازندگی به بهره برداری می‌رسد گفت: این پروزه‌ها در بخش اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار و کم فشار، طرح‌های دامپروری، مکانیزاسیون کشاورزی و درمانگاه‌های دامپزشکی در روستا‌های تابع شهرستان قروه ایجاد می‌شوند.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها برای ۲۳۶ نفر اشتغالزایی و تثبیت شغل صورت خواهد گرفت افزود: عتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و خط اعتباری مکانیزاسیون و نیز سرمایه گذاری شخصی سرمایه گذاران در مجموع به میزان قریب به ۹ میلیارد تومان می‌باشد.

فعله گری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶۷ طرح در بخش کشاورزی به بهره برداری رسیده است افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی، اجرای سیستم‌های آبیاری قطره ای، تحت فشار و کم فشار و مکانیزاسیون کشاورزی به بهره برداری رسیده اند.

وی ادامه داد: اعتبار مجموع ۲۶۷ طرحی که در طی سال جاری به بهره برداری رسیده اند ۱۷.۳ میلیارد تومان می‌باشد که از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، منابع داخلی بانک‌ها و تسهیلات بانکی و نیز سرمایه گذاری شخصی متقاضیان ایجاد شده اند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات