مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نفس نظام سلطه به شماره افتاده است

سردار یدالله جوانی گفت: دشمن با تطهیر رژیم پهلوی به دنبال بدبینی مردم نسبت مسئولان نظام است تا به انقلاب خدشه وارد کند.
کد خبر: ۸۹۸۳۵۷۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش بصیرتی طلاب و روحانیون در حوزه علمیه امامیه شهرکرد با حضور سردار یدالله جوانی، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

سردار دکتر یدالله جوانی در این همایش که با حضور نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، اساتید، روحانیون و طلاب حوزه های علمیه برادران برگزار شد،  به تشریح مسایل سیاسی روز و رسالت نخبگان و خواص جامعه بویژه روحانیت و دانشگاهیان در زمینه روشنگری افکار عمومی پیرامون واقعیت های کشور، نظام و انقلاب اسلامی پرداخت.

این کارشناس و تحلیل گر مسایل سیاسی، اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که ذهن و افکار مردم به خصوص جوانان را به تصرف خود در بیاورد و این امر را از طریق ایجاد ناامیدی با استفاده از ابزار اینترنت، فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای انجام می‌دهد.

جوانی با اشاره به شعارهایی که در حوادث اخیر داده شد، خاطرنشان کرد: این حرکت دشمن با تطهیر رژیم منحوس پهلوی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی انجام می شود تا بتواند بر افکار جوانان اثرگذار باشند و بین مردم و مسئولان نظام بدبینی و شکاف ایجاد کنند.

وی با اشاره به پیروزی‌های انقلاب اسلامی در دوران 8 سال دفاع مقدس و برابر انواع تهدیدات سخت و نیمه سخت دشمنان، گفت: نظام سلطه و استکبار در جنگ سخت نتوانست علیه جمهوری اسلامی ایران کاری را از پیش ببرد؛ لذا به جنگ نرم روی آورده است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه به چهارمین دهه انقلاب نزدیک می‎شویم، عنوان داشت: دشمن تصور نمی کرد انقلاب اسلامی چهار دهه در جهان اثرگذار باشد و به چنین پیشرفت‌های عظیمی دست‌ یابد و همیشه با ایجاد توهمات اعلام می‌کرد که انقلاب کارش به پایان رسیده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه موضوع مردم سالاری دینی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، افزود: دشمن می‌خواهد از طریق جنگ نرم به جمهوری اسلامی ایران خدشه وارد کند و با مدیریت ادراکات افراد، احساس ناکارآمدی را در بین جوانان ترویج می‌کند.

جوانی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب با نفوذ فرهنگی به دنبال اشغال مجازی ایران و تهاجم علیه کشور هستند، عنوان داشت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم در تعیین سرنوشت خود هیچ نقشی نداشتند و حتی در دوره پهلوی، لیست مدیران و نمایندگان مجلس در برخی از سفارتخانه ها تنظیم می شد و آمریکا به صورت مستقیم در امور داخلی کشور دخالت می‌کرد که امروزه به برکت انقلاب مردم نقش اساسی را در تصمیمات بر عهده دارند.

وی به حوادث اخیر نیز اشاره داشت و افزود: حمایت ترامپ از حوادث اخیر نشان می‌دهد که دشمن به دنبال ایجاد نا امیدی در بین مردم است و با نفوذ در افکار مردم به دنبال ایجاد خدشه در انقلاب می‌باشد.

سردار جوانی، به دستاودرهای انقلاب اسلامی به برکت تدابیر داهیان حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبر مدظله العالی نیز اشاره کرد و گفت: تحول فرهنگی، خودباوری، اعتماد به نفس، تبدیل شدن ایران به قدرت منطقه ای و اثرگذاری در معادلات جهانی، مردم سالاری دینی و پیشرفت در حوزه های علمی و فناوری و ...، از برکات انقلاب اسلامی است.

این کارشناس و تحلیل گر مسایل سیاسی با اشاره به رسالت سنگین حوزه های علمیه، اساتید دانشگاه، اصحاب رسانه و قلم به دستان، گفت: نباید بگذارید در این جنگ نرم؛ قلب، ذهن، دل، اندیشه و فکر مردم سقوط کند.

وی مطالبه از مسئولین برای ترمیم زخم های داخل کشور در کنار اصلاح اذهان و افکار اقشار مختلف مردم را از دیگر رسالت های حوزه های علمیه و دانشگاهیان و اصحاب رسانه برشمرد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه؛ "نفس نظام سلطه به شماره افتاده و مستکبران به استیصال رسیده اند"، گفت: دشمن با سیاه نمایی، ایجاد یأس و بدبینی می خواهد مردم را از انقلاب و نظام جدا کند.

وی تإکید کرد: نهضت روشنگری لازمه شفاف سازی اوضاع و واقعیت های انقلاب و کشور است.

پاسخ به سؤالات حاضران پایان بخش این همایش بصیرتی در حوزه علمیه امامیه شهرکرد بود.

ارسال نظرات