فرماندار قروه در مراسم گلبانگ انقلاب
فرماندار قروه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ملت ایران را از زیر یوغ استکبار و ظلم و ستم رهایی بخشید گفت: ولایت فقیه یک نعمت الهی و به منزله نگین انقلاب اسلامی است که باید همه پشتیبان آن باشیم
کد خبر: ۸۹۸۳۵۸۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همزمان با سراسر کشور طنین باشکوه گلبانگ انقلاب درمدارس شهرستان قروه و به صورت نمادین در مدرسه استعداد‌های درخشان علامه حلی به صدا در آمد.

در این مراسم پرویز کولانی فرماندار قروه ضمن گرامیداشت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها گفت:فاطمه زهرا الگویی کامل برای مردان و زنان در همه اعصار و قرون است.

وی سی و نهمین جشن انقلابی اسلامی را تبریک گفت: وبرپاسداست و حفظ این هدیه الهی تاکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران یک عیدی الهی بود که توسط حضرت امام (ره) به مردم ایران هدیه شد و برای ما عزت، سربلندی و رهایی از ظلم و ستم را به ارمغان آورد.

فرماندار قروه از ولایت فقیه به منزله نگین انقلاب اسلامی نام برد و خاطر نشان کرد: ما باید با تکیه بر داخل به ستون انقلاب و به خیمه انقلاب توجه داشته باشیم و حافظ و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.


وی ادامه داد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با عناوین مختلف به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی هستند.


به گفته کولانی در ذات ملت ایران اسلامی علاقه به دین و علاقه به اسلام به صورت فطری نهفته شده است و دشمن نخواهد توانست این اعتقادات را از مردم بگیرد.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی متشکل از جمهوریت و اسلامیت است و این یک عنوان با منطق است که توسط امام و مردم انتخاب شده و هم اکنون در این کشور مردم با اسلام امیخته هستند.


کولانی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سخنرانی اخیر رییس جمهور گفت: باید صدای مردم را شنید و به ان عمل کرد.

در پایان این مراسم از نمایشگاه دستاورد‌های دانش اموزان دبیرستان استعداد‌های درخشان علامه حلی بازدید به عمل آمد.


انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات