مسئول هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:
مسئول هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در جمع پاسداران و سربازان سپاه بستان آباد فضای مجازی را تهدیدی جدی برای جوانان و ایجاد شبهه در دل های مردم نسبت به انقلاب اسلامی را از تاکتیک های جنگ نرم دشمن در این عرصه عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۸۳۵۸۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور ملت ایران به خصوص جوانان را آرمانگرا دانست و برلزوم وحدت ملت برای تحقق آرمانهای اسلام عزیز در سرتاسر جهان تاکید کرد.

وی تحقق کامل دین مبین اسلام را در سایه تشکیل حکومت اسلامی خواند و افزود: سیاست ما همانند دیانت ما  دیانت ما همانند سیاست ماست و هرگز دین اسلام بدون سیاست وجود ندارد.

هاشم پور با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز ایران اسلامی در همه عرصه ها به قدرت بی بدیل در منطقه تبدیل شده است و این قدرت نشات گرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری(دظله العالی) و ایستادگی مردم در مقابل استکبار جهانی محقق شده است.

وی با مقایسه دوران پس از انقلاب اسلامی با 200سال گذشته تاکید کرد: با وجود تهدیدات و تحریم های ظالمانه و وقوع جنگ جهانی در طول هشت سال دفاع مقدس به برکت انقلاب  اسلامی وجبی از کشورمان را به دشمن نداده ایم که همه اینها به برکت انقلاب اسلامی و خون شهیدان است.

ارسال نظرات